Jump to content
muriloagomes

[Child behaviour token economy], Suggestion / Idea

Recommended Posts

Good evening guys, I would like to give a suggestion to the Safe Kids app .. I do not know if this is the channel, but it was the only one I found.

Your application could have a feature where, the father makes a "bargaining chip" with the child .. example, he is entitled to 1 hour of Internet per day however, if he behaves well or if taking the bath or , Do not fight with the mother .. do not answer the father, brush the teeth .. anyway ... do some challenge ... it earns +1 hour or a time that the father sets .. the opposite also .. when behaving Bad, parents can remove 1 hour of the time he is entitled .. anyway, do this in a fun way, so that helps to discipline the child. I feel this could help a lot if I tell my son that if he does something he will be entitled to use the computer he motivates and does .. so why not use your application to do this?

Please forward this suggestion forward and if there is any better channel for this please let me know that I forward the email.

Thank you,

Murilo Gomes

----------------------------------

Boa noite pessoal, gostaria de dar uma sugestão ao aplicativo Safe Kids.. não sei se este é o canal porém, foi o único que encontrei.

O aplicativo de vocês poderia ter uma funcionalidade onde, o pai faz uma "moeda de troca" com o filho.. exemplo, ele tem direito a 1 hora de Internet por dia porém, se ele se comportar bem ou, se tomanhar o banho ou, não brigar com a mãe.. não responder o pai, escovar os dentes.. enfim... fizer algum desafio... ele ganha +1 hora ou um tempo que o pai definir.. o contrário também.. ao se comportar mau, os pais podem remover 1 hora do tempo que ele tem direito.. enfim, fazer isso de forma divertida, de modo que ajude a disciplinar a criança. Sinto que isso poderia ajudar e muito, se digo ao meu filho que se ele fizer algo ele terá direito a usar o computador ele se motiva e faz.. então, por que não utilizar o aplicativo de vocês para fazer isso?

Por favor, encaminhem esta sugestão para frente e se existir algum canal melhor para isso por favor me avise que encaminho o email.

Obrigado,

Murilo Gomes

• Create New...

Important Information

We use cookies to make your experience of our websites better. By using and further navigating this website you accept this. Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on more information.