Jump to content

Wildfire Locker [MOVED]


anneke62

Recommended Posts

In juni 2016 mijn computer geinfecteerd met Wildfire Locker virus. De computer virusvrij gemaakt, nieuwe harde schijf en alles opnieuw geinstalleerd. De bestanden zijn vantevoren allemaal op usb sticks gezet. Tot op heden krijg ik ze niet ontsleuteld!

ik accepteer de gebruikersovereenkomst van de tool

ik geef aan ready to scan / ik start de scan / dan geeft ie aan searching for key en geef ik hierbij de usb-plaats aan en kies voor het 1e bestand en dan op openen.

Dan geeft ie aan cannot decrypt this file!

Wat doe ik fout?

 

//Mod Note: moved to the correct section.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Berny,

Dank je wel voor je tijd om me te helpen. 

Ik heb het probleem bij K-lab Tech Support neergelegd. Ik hoop dat ze me na het weekend kunnen helpen. In het begin heb ik een paar keer een paar bestanden geupload en werd al gezegd dat het wildfire locker virus is. Dit is ook te zien aan de extensie die eraan is toegevoegd. Ik heb toen ook een aantal keer met een decrypter het proberen op te lossen. 

Om het probleem niet meer op mijn PC te krijgen zijn de bestanden op usb's gezet om ze later weer ontsleuteld te krijgen. Dus hier wil ik mijn oudere laptop voor gebruiken. 

Of zou ik iets op de harde schijf van de laptop moeten zetten en niet via de usb proberen te decrypten?

Link to comment
Share on other sites

@anneke62  U bent welkom :-)

Momenteel zou ik nu niets ondernemen en  de reactie  afwachten vanwege K-Lab Tech Support.

De geincrypteerde bestanden kan u gerust  uitsluitend op één of meer USB’s of SD Cards bewaren. De Wildfire Locker Dectryptor Tool voorziet een optie om o.a. een extern device  en geen interne harde schijf te selecteren. Persoonlijk zou ik de optie “Delete crypted files after decrytion” uitvinken.

 


Indien het decrypteren niet lukt  klik dan op “Report” , copy/paste alles naar een TXT bestand , en stuur het Rapport in TXT-formaat door naar K-Lab Tech Support.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...