Jump to content

verlenging licentie en taal veranderen van Engels naar Nederlands [Moved]


elsebeth
Go to solution Solved by Berny,

Recommended Posts

Ik heb een licentie voor 2 computers voor 2 jaar in 2017 gekocht. Deze moeten nu verlengd worden en dat gaat ook gebeuren. Probleem is het volgende: op één computer is KIS geïnstalleerd in het Nederlands, op de andere in het Engels (vraag me niet waarom :) ). Ik wil nu graag de Engelse versie ook in het Nederlands hebben. Daarvoor zal ik waarschijnlijk KIS 2017 moeten deïnstalleren en dan de versie van KIS 2019 in het Nederlands installeren. Op zich geen probleem maar ik vraag me af of dan de activatiecode wel zal werken? Het gaat immers om een verlenging en niet om een nieuwe licentie? Of maak ik er nu een probleem van iets dat gewoon niet bestaat en kan ik de activatiecode gewoon gebruiken in de nieuw geïnstalleerde Nederandse KIS 2019? Heel graag jullie hulp en advies! Alvast bedankt!
Link to comment
Share on other sites

  • Solution
Welkom op het nieuw Kaspersky Forum. U hoeft zich inderdaad geen zorgen te maken aangaande uw activatiecode : > Download KIS 2019 NL > KIS 2017 EN uitschakelen > uninstall > reboot > KIS 2019 NL installeren > update databases > reboot
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...