Jump to content

Kaspersky Password Manager


Toine P.

Recommended Posts

Naar tevredenheid maak ik al jaren gebruik van de app KPM (Kaspersky Password Manager). Sinds KPM een onderdeel is van Kaspersky Premium heb ik vele problemen:

1. mijn huidige licentie is beëindigd. bij het herstellen van mijn licentie is mijn KPM als nieuwe app geïnstalleerd. Hierdoor is mijn gehele bestand van account verdwenen(377 account).

2. bij het opnieuw installeren van KPM geeft de app aan dat hij een oud bestand wil synchroniseren maar "laadt" een oud bestand van mijn schijf.

Het probleem is nu dat ik mijn oude licentie niet meer heb en dat ik de verkeerde wachtwoorden heb ingeladen. De "nieuwe" versie van de KPM app geeft aan dat het een gratis versie betreft en dat ik nog maar 5 van de 377 actieve items kan gebruiken én of ik wil betalen voor een nieuwe licentie.

Alles wat ik geprobeerd heb, ik krijg de oude situatie (licentie) niet meer terug omdat de app al mijn 5 devices heeft gesynchroniseerd met oude data.

Help!

 

Link to comment
Share on other sites

Goedemiddag Berny,

Blij dat je mij wilt helpen.

KPM is verbonden met My Kaspersky.. Onderstaand is een view van de link https://my.kaspersky.com/MyPasswords#/portal/pages/kpm/all

Echter het is een oud bestand van 2023. het bestand wat het op dit moment moet zijn heb ik wel in mijn backup staan maar kan deze niet uploaden naar de nieuwe situatie. Hoe kan ik het huidige bestand wegalen en het nieuwe bestand  uploaden?

De huidige mogelijkheden met KPM in My Kaspersky zijn beperkt en ik kan ook niet de licentie-status van het huidige KPM uitlezen..

image.thumb.png.82e2d971a5b76ceae8f42d84e9960390.png

Link to comment
Share on other sites

@Toine P. U bent welkom.
 

4 hours ago, Toine P. said:

Hoe kan ik het huidige bestand wegalen en het nieuwe bestand  uploaden?

Het huidig bestand weghalen kan als volgt :
Wat moet je doen als je het hoofdwachtwoord bent vergeten

Quote

" Als je een nieuwe cloudopslag aanmaakt, worden de oude cloudopslag en alle erin opgeslagen gegevens definitief verwijderd. "

 1) Uw backup is echter versleutelt met uw vorig Master Password 🤔
Het hoofdwachtwoord wijzigen

2) Uw lokale backup kan u heropladen via KPM  + Sync Het onderdeel Import/export

Deze procedure heb ik nog niet uitgetest daarom raad ik u aan om veiligheidshalve vooraf Kaspersky Technical Support te raadplegen https://support.kaspersky.com/nl/b2c/nl#contacts  ?

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...