Jump to content

Kaspersky Internet Security verlenging


arleetel

Recommended Posts

KIS verlenging voor 1 jaar 4 apparaten betaald op 25.07.2019 via bankoverschrijving (Global Collect) Op 27.07 orderbevestiging ontvangen via mail maar steeds nog geen activatiecode. Bij inloggen findmyorder : bestelling ingediend Hoelang duurt het normaal gezien om een activatiecode te krijgen, verleden jaar was die er al na 3 dagen
Link to comment
Share on other sites

Ik heb die dus gecontacteerd, dit is een nachtmerrie : de bestelling werd geannuleerd door DR en moest ik herbestellen, dat deed ik ook. Het gestorte bedrag zou terugbetaald worden, dus de gegevens werden doorgegeven, bankrekening etc. Vandaag een mail ontvangen dat ze die gegevens verloren zijn, dus terug mailen. De eerste mail sprak van 4 tot 7 dagen voor de terugbetaling, de tweede 14 dagen. Dit is ongehoord ! Ik hoop alleen nu dat de tweede bestelling uitgevoerd wordt ! Het kan blijkbaar niet anders dan door Digital Rivers of toch ?
Link to comment
Share on other sites

Berny : pech dus. Toch een andere vraag, wat bedoelen ze eigenlijk met het volgende : there was a cancellation and refund processed that was initiated on 8/2/2019 with this order since Digital rights cannot be issued for this product because there is an integration exception for this line item. Due to billing cycles, the refund may not appear on the same statement as the original charge. If you are unable to locate the credit, please contact the issuing bank for further information regarding when it will be applied. " Ik versta genoeg engels maar zelfs als ik dit vertaal begrijp ik het toch niet goed : nl. digitale rechten kunnen niet uitgevaardigd worden voor dit product omdat er een integratie uitzondering is voor dit item. Gaan ze dit wel terugbetalen als ik het krediet niet kan vinden moet ik de bank contacteren, wat is dit nu ? Ze sturen maar mails en telkens staan die 2 zinnen erin, om zich in te dekken voor iets. Graag toch een wordje uitleg. Dank U.
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor uw antwoord Berny. Al dat gekibbel, email verkeer, verwarring enz...heeft eigenlijk geleid tot de terugbetaling op datum van 05.08 en niet na 14 dagen, zij hebben het wel héél ingewikkeld gemaakt terwijl het eigenlijk simpel was. Ik heb ondertussen mijn licentie + nog een mail met een bevestiging van betaling van Digital Rivers.......... Met andere woorden cased closed ! Oef .....
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...