Jump to content

Blokkering van programma's opheffen

Recommended Posts

Posted

Quick assist en MS office wordt blijkbaar (volgens Microsoft support) geblokkeerd door Kaspersky. Hoe kan ik dit aanpassen?

Posted

@Ainsa

Welke Kaspersky versie gebruikt u ?

Kan u uw Kaspersky rapporten nakijken en een screenshot van de blokkering in uw volgende Post toevoegen aub.

Posted

Kaspersky Plus 5 

Het is niet op deze desktop dat ik problemen heb maar wel op mijn nieuwe laptop. In bijlage de melding. Ik ga op zoek hoe ik mijn rapporten moet nakijken. Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten Carry

Knipsel.GIF

Moet ik de rapporten op mijn laptop bekijken of blijft dat hetzelfde als ik ze bekijk op mijn desktop?

Posted

@Ainsa U bent welkom.

1 hour ago, Ainsa said:

hoe ik mijn rapporten moet nakijken

↓ Uw Kaspersky Plus rapporten kan u hier nakijken ↓

Spoiler

reports.thumb.jpg.c01331e3ac30a7b0354190473b4cffdc.jpg

Ik zou u heel graag helpen maar uw screenshot betreft geen Kaspersky melding, de foutmelding 0x801901f4  verwijst naar een Microsoft probleem 🤔

U kan eventueel volgende Kaspersky setting uitproberen → Vertrouwde programma's opgeven   

Posted

Akkoord maar zij zeggen dat het aan mijn virusscanner kan liggen. Zeker dat de Quick assist tool niet kan opstarten.

Vandaar dat ik graag had willen weten hoe ik iets kan aanpassen dat goedgekeurd wordt door mijn virusscanner. Toch al bedankt voor uw antwoord.

Posted

@Ainsa

Zie Online Help → Programmaregels/groepsregels

" Referentiegegevens over acties die op het programma zijn ondernomen, zoals het starten van het programma of het toewijzen van een vertrouwensgroep "

Kan u even nakijken of de applicatie zich in de groep ' Vertrouwd ' bevindt ?

app_rules.thumb.jpg.1f1ab7cde3b0706a89a349d8ba408ed6.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...