Jump to content

Veilig bankieren


René

Recommended Posts

Was ff wennen nieuwe het forum (geen verbetering trouwens). Veilig bankieren is ineens gestopt met het automatisch openen van een beveiligde tab. Of dat nou met IE is of met Chrome maakt niet uit. Alle Veilig bankieren instellingen nagelopen en die staan allemaal goed.

Bekend geluid of is er een truuk?

Link to comment
Share on other sites

Ik ken de download links, jammer dat je geen meer offline installers mag downloaden (krijg overal "not allowed ”) .

Géén idee van wanneer van welke datum de licentie is (674 dagen over)

activatiedatum : 10-05-2012 14:30 (waarschijnlijk eerste activatie maar wel bijna 10 jaar geleden)

Link to comment
Share on other sites

Ook die kende ik (offline installer verzoek) maar lost mijn initiële vraag niet op.

Leunt Veilig bankieren trouwens op Java (JRE)? (die heb ik verwijderd herinner ik mij nu)

Dat is het ook niet.

Link to comment
Share on other sites

@René  Een propere installatie van de versie 2020 zal hoogst waarschijnlijk uw probleem oplossen.

Verwijder uw bestaande versie via het configuratiescherm aub , bewaar de gegevens van uw licentie tijdens het verwijderen,

maak geen gebruik van de KavRemover, reboot  na verwijdering en nieuwe installatie aub.

 

Kaspersky maakt geen gebruik van  Java Runtime Environment (JRE) .  raadpleeg ter info onderstaande link aub

https://www.kaspersky.com/blog/java-handle-with-care/985/

Link to comment
Share on other sites

Oké ik ben er uit wat er aan de hand is. Een dag of tien geleden is met een door Kaspersky gepushde update de autodetectie van veilig bankieren om zeep geholpen.

Ik ga terug naar een oude image, start in veilige mode op en zet de auto update van KIS UIT.

Start het systeem op en check alle URL's waarbij "Veilig bankieren” automatisch gedetecteerd moet worden. Alles werkt naar behoren elke keer wordt de beschermde browser opgestart. Dat gebeurt niet meer nadat ik de auto update heb aangezet en heb geüpdatet. Dus... @Berny jij hebt waarschijnlijk rechtstreekse connecties, vraag eens waarom ze dat gedaan hebben?

Link to comment
Share on other sites

Dat mag, maar ik doe het niet. Niet voor iets wat zij bewust doen (ken het antwoord al).

Oké even bevestigen voor de oudere gebruikers. Zoek niet naar de oplossing ook niet naar een nieuwere "browser extensie” want daar ligt het helemaal niet aan. Lukt het auto updaten niet, start hem dan handmatig op en volg de instructies. Na de herstart werkt veilig bankieren weer. Met dank aan Kaspersky dat het auto updaten lekker werkt en dat zij je met een "push” bericht op de hoogte stelden van het niet meer laten werken van de Veilig bankieren functie (wat dan niet meer zo veilig blijkt te zijn).

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...