Jump to content

PDM:Trojan.win32.Bozan a


pandora6039

Recommended Posts

Bij instaleren AdvancedSystemRepairPro 1.9.7.2.0 is dit Trojaans paard mee geïnstalleerd waardoor hij alle bestanden van dit program begon te verwijderen. Beschouwde het als zeer gevaarkijk Opnieuw geïnstalleerd met uitschakelen KTS en dan nadien als vertrouwd in te stellen. Nu zit ik nog altijd met die melding. Deze morgen al in contact geweest met de help van dit program en suggereren dat Kaspersky dit nog niet kent? Kan ik niet geloven anders zouden ze er toch geen melding van maken. Dan stelde hij voor om nog tot 48 uur te wachten voor ik het eens zou her installeren. Zou dan proberen nieuws te hebben.

Denk ik nu: dit is menschen nodig dit Trojaans paard om het te kunnen laten werken? Je drivers te kunnen bekijken en de nieuwe te installeren en om je systeem- en Windowsfouten eruit te halen?

Link to comment
Share on other sites

Hallo geraak er niet aan uit. Welk station kiezen :Netwerkstation of ander ( heb er 2) maar deed het waarschijnlijk nooit goed. heb ook al in update menu op de knop geklikt zodat hij van windows7 iets begon te herstellen maar heb dit gestopt. erna zag ik de oude instellingen terug in het cotrolepanel.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nu maar juist gedaan met de systeemkopie op gepaste USB-stick Windows was maar opnieuw geïnstalleerrd van Dinsdag. Ik zal nu de bestanden kopiëren op mijn externe schijf waar ik toch nog wat plaats over heb. Het is dan wel die netwerkschijf. Ik heb ook wel gelezen dat je dat op de ICloud kan zetten Ik vermoed dat dit voor mij mijn OneDrive is maar ben niet zeker voor de juiste manier.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...