Jump to content

Kaspersky Lab Technische Ondersteuning - ID INC000010541769.


henknan

Recommended Posts

Kaspersky Lab Technische Ondersteuning - ID INC000010541769. Nadat ik mijn aankoop bon cq datum heb doorgegeven heb ik nog niets van Kaspersky ondersteuning gehoord. Daarom dit bericht ook in het russisch (vertaling google translate). Wie van Kaspersky heeft de beleefdheid om te reageren , zodat ik de resterende 6 maanden kan gebruiken? Groet, Henk Nanninga Техническая поддержка Лаборатории Касперского - ID INC000010541769. После того, как я отправил квитанцию или дату покупки, я не слышал о поддержке Kaspersky. Именно поэтому это сообщение на русском языке (перевод гугл переводчик). Кто из Касперского может ответить, чтобы я мог использовать оставшиеся 6 месяцев? С уважением, Хенк Наннинга
Link to comment
Share on other sites

Hallo Henk, Welkom! Ik weet niet zeker of ik het in het Nederlands of het Russisch zou moeten doen (beide met de hulp van een Google-vertaler). Ik hoop echt dat dit klopt? Zou je vriendelijk zijn en ons de details laten weten alstublieft Is er een probleem met de vervalperiode van de licentie en hebt u (via INC000010541769) het Lab gevraagd om te helpen en heeft u nog niets van hen gehoord? Wanneer is INC000010541769 gemaakt alsjeblieft? Laat het ons weten? Erg bedankt! Привет Хенк, Добро пожаловать! Я не уверен, должен ли я сделать это на голландском или русском языке (оба с помощью переводчика Google). Я действительно надеюсь, что это правильно? Пожалуйста, дайте нам знать детали, пожалуйста Есть ли проблема с периодом истечения срока действия лицензии, и вы (через INC000010541769) обратились в лабораторию с просьбой помочь, но ничего не получили от них? Когда был сделан INC000010541769, пожалуйста? Дайте нам знать? Большое спасибо!
Link to comment
Share on other sites

Hallo Flood, Bij deze mail aan kaspersky: dd. 18-6-2019 17.58 uur. Beste klant, Bedankt voor het indienen van je supportverzoek. Je verzoek heeft het verzoeknummer INC000010541769 met jouw omschrijving: Waarom kan ik de door mij gekochte en betaalde versie van internet security niet meer activeren , ondanks dat ik nog 6 maanden recht heb om mijn product te gebruiken? De Technische ondersteuning is beschikbaar van 9:00 tot 18:00, en beantwoordt jouw verzoek zo spoedig mogelijk. Omdat dit bericht automatisch gegenereerd is, kun je hierop niet reageren. Wij hopen je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jouw Technische Ondersteuning Kaspersky Lab Dd. 19-6-2019 09.32 uur antwoord (kort samen gevat) ik moet mijn aankoop bon en aankoop datum opsturen. Dit dezelfde dag gedaan, sindsdien niets meer vernomen. Ik werk nu met een 30 dagen probeer versie. Met vriendelijke groet, Henknan
Link to comment
Share on other sites

Hallo Henknan, Bedankt voor het posten! (Het spijt me) Dit stukje dat ik niet begrijp en moet worden verduidelijkt, alstublieft: (Waarom kan ik de gekochte en betaalde versie van internetbeveiliging niet meer activeren, hoewel ik nog steeds het recht heb om mijn product gedurende zes maanden te gebruiken?)
  1. Waarom probeerde je de gekochte / betaalde versie te activeren die nog 6 maanden had?
  2. Was het niet al geactiveerd?
Link to comment
Share on other sites

Hallo Henknan Bedankt voor het terugzenden en de aanvullende informatie! Wanneer u inlogt op uw MyKaspersky-account https://my.kaspersky.com/MyLicenses#/ Zie je je KISA-licentie / abonnement? Of is alleen de gratis versie te zien? We kunnen u misschien helpen om KISA-gelicentieerde versies terug te krijgen en voor u werken, anders kan het Lab tussenbeide komen, dus maak u geen zorgen, op de een of andere manier zullen we dit oplossen. Wat het Lab betreft, nemen ze doorgaans binnen 48 uur contact met ons op, als een persoon na drie volledige werkdagen nog geen contact met je heeft opgenomen, is het het beste om nog een ander contact met ze te maken. Omdat de "geautomatiseerde" e-mail is ontvangen, kunt u die e-mail retourneren / beantwoorden met het verzoek iemand (zo snel mogelijk) contact met u op te nemen om de situatie te verhelpen.
Link to comment
Share on other sites

henknan Welkom op het Kaspersky Forum. Bovenop de suggesties vanwege FLOOD kan u tevens hier terecht : https://support.kaspersky.com/b2c/nl > Bestellingen en licenties > Neem contact op > Kaspersky Lab > Live Chat Also : > Kreeg u soms een foutbericht bij uw activatie poging van KIS ? > Heeft u het juiste product gedownload : https://community.kaspersky.com/b2c-nederlands-gebruikersforum-80/download-links-kaspersky-kav-kis-kts-2019-19-0-0-1088-106 > Staat uw systeem datum juist ? > Heeft u een poging uitgevoerd met copy/paste > Beschikt u over een KIS 2019 licentie , en wanneer heeft die aangeschaft ? FLOOD Only K-Lab can fix this license issue, you can’t
Link to comment
Share on other sites

Привет берни После того, как я ввел свой код активации, я получаю сообщение: Вы превысили максимально допустимое количество активаций для введенного кода. Я отправил данные о покупке лицензии (дата, продукт, 1 год) 19-6-2019 10.32 часов. С уважением, Henknan (переводится с голландского на русский переводчиком Google).
Link to comment
Share on other sites

henknan Dit probleem is niet oplosbaar via dit Forum , raadpleeg dit online help item aub https://support.kaspersky.com/common/error/activation/13593 Gezien het gaat om een schone installatie van W10 gaat, kan intussen nog een poging uitvoeren om de KIS 2019 gratis proefversie (30 dagen) te installeren. Ter info , u kan zich verder in het Nederlands uitdrukken in deze NL Forum Sectie , mijn geolocatie is België (Vlaanderen) Indien u bijkomende ondersteuning wenst , aarzel alvast niet om uw vraag in een volgende Post te melden aub.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...