Jump to content

Kan Kaspersky Antivirus niet activeren met legale licentie (95dagen van 365 over voor 5 apparaten) nadat Kaspersky Antivirus automatisch de licentie heeft verwijderd na een upgrade uitgevoerd te hebben van versie 20.0.14.1085 naar 21.1.15.500


Davidargai

Recommended Posts

Recent heeft KAspersky Antivirus besloten om een automatische een update/upgrade te doen
van Kaspersky Antivirus versie 20.0.14.1085 naar versie 21.1.15.500.

Na de automatische upgrade/installatie van de nieuwe Kaspersky Antivirus versie 21.1.15.500
krijg ik ineens een Algemene Voowaarden scherm die ik nooit eerder heb gehad.
Het maakt niet uit wat ik doe (klikken op accepteren, of niet, scherm sluiten) Kaspersky Antivirus gaat verder en verwijderd zo maar mijn legale licentie (95 van de 365 dagen over voor 5 apparaten) en geeft daarna aan dat er geen licentie beschikbaar is en of ik een nieuwe licentie wil toevoegen.
Wanneer ik dit doe en opnieuw de legale licentie key (95 van 365 dagen over voor 5 apparaten) toevoeg waar Kaspersky Antivirus 20.0.14.1085 voorheen mee werkte voor de automatische upgrade krijg ik een Error die aangeeft "The Activation code does not apply to this application"

Het maakt niet uit wat ik doe, ik kan de licentie key niet gebruiken om KAspersky Antivirus versie
21.1.15.500 te activeren.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd.
Ik heb Kaspersky Antivirus verwijderd via Software/programmas verwijderen en via de Kaspersky Antivirus removal tool.
Ik heb verschillende versies van Kaspersky Antivirus versie 21.1.15.500 geinstalleerd (EU/Non EU)
maar niks werkt.

Het enigste wat wel werkt is de Kaspersky Antivirus versie 20.0.14.1085 te installeren.
Dan kan de licentie key gewoon gebruikt worden en werkt alles.

Maar zodra Kaspersky Antivirus versie 20.0.14.1085 een tijdje draait upgrades hij zich zelf weer
en begint het hele proces weer opnieuw.  Ik kan de upgrade niet stoppen, disablen of wat dan ook om het te stoppen.

Mijn vraag is dus kan iemand mij hiermee helpen?
Kan iemand mij helpen zodat ik de licentie key kan gebruiken met KAspersky Antivirus 21.1.15.500
Of kan iemand mij helpen om te zorgen dat KAspersky Antivirus 20.0.14.1080 stopt met zichzelf upgraden?

Link to comment
Share on other sites

@Davidargai Welkom op het Forum. 
Gelieve contact op te nemen met Kaspersky Lab Technical Support https://center.kaspersky.com/NL ??
Dit Forum kan u geen oplossing aanbieden voor dit gekend issue.

Zie ter info ook deze Topic 

 

Beste Berny,

Dank voor uw reactie.
Het door u omschreven probleem lijkt indd exact op het probleem waar ik tegenaan loop.
Alleen gaat het hier NIET om KIS of KTS maar om Kaspersky Antivirus.

Hoe dan ook ik zal contact opnemen met de Technical Support.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...