Jump to content

Is Kaspersky premium de vervanging van KTS? Plus secureline VPN problemen


DANRUS

Recommended Posts

Hallo

Ik heb de laatste 2 dagen ontzettend veel VPN problemen. Zegt dat ik in een ander land zit wat ik niet geselecteerd heb.  Mijn VPN staat standaard op Rusland maar Zweden wordt weer gegeven dit is in Windows versie en in Android. Ook na cache opschoning blijft hij dit probleem houden ook na restart van mijn foon en herinstallatie van de App.  Ik heb een KTS licensie met VPN.

Eerdere problemen die ik had met de Pure versie is mij geadviseerd Kaspersky KTS te installeren ik kon toen de licensie overzetten.

Is het nu de bedoeling dat ik Kaspersky Premium ge installeren? en daar de KTS licensie sleutel voor gebruik?  Ik heb namelijk nog tot 30 Mei. 

Ik heb het forum doorzocht maar kon geen direct antwoord vinden.

Graag een oplossing of advies.

Ben al jaren vervent Kaspersky gebruiker

Hartelijk Dank!

Danielle

Link to comment
Share on other sites

@DANRUS Welkom op het Kaspersky Forum.

Met uw KTS licentie kan u upgraden naar Kaspersky Plus maar dan landt u op de beperkte Kaspersky VPN applicatie 

Indien u Kaspersky Plus aankoopt dan bekomt u de onbeperkte Kaspersky VPN applicatie.

Voor wat uw VPN probleem betreft zou u best contact opnemen met de Support , zie link bovenaan in deze webpagina aub. Blijft het probleem aanhouden wanneer u een andere DNS server instelt ?

 

Link to comment
Share on other sites

Hallo Berny,

Wat mij nog niet geheel duidelijk is is nu de Kaspersky Premium de opvolger van KTS?  Wat als ik nu ga verlengen dan ben ik de resterende dagen van KTS kwijt ivm heel ander product? 

Hartelijk dank

Danielle

Link to comment
Share on other sites

@DANRUS U bent welkom.

De bedoeling is met de tijd enkel de nieuwe producten aan te bieden.

Indien u het wenst kan u een installatie uitvoeren van Kaspersky Plus bovenop KTS, hierbij zal u echter terugvallen op Kaspersky VPN Free, tenzij u over een afzonderlijke Kaspersky VPN beschikt.

Op vervaldag is het aanbevolen om KTS niet te verlengen en Kaspersky Plus aan te kopen waarmee u over de onbeperkte Kaspersky VPN zal bekomen. Zie ook FAQ hierna aub.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...