Jump to content

geen toegang tot èèn van mijn apparaten ..


Slowlearn

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb zojuist mijn kaspersky abbonnement verlengd voor twee jaar,moest  pas eind decemder,maar ok gedaan dus.Heb drie toestellen een desktop(pc) een smartphone en een tablet.Bij mijn tablet en smartphone staat scherm groen en beschermd,echter bij mijn desktop(pc) zie ik geen groen scherm maar een zwart scherm met een wit vraagteken. Daarop staat te lezen  In het geval dat je geen toegang meer hebt tot je apparaat,verwijder je het uit je account zodat je gegevens niet in verkeerde handen vallen,en eronder staat ook nog Verbinding met dit apparaat verbreken.Voor een goed begrip ik heb wel degelijk WEL toegang tot mijn toestel,alles ziet daar normaal uit.Natuurlijk maak ik me daar zorgen over,waarom staat desktop(pc) NIET groen,dus beschermd,probeerde van alles,tot mijn wanhoop pfff,ben echt ontmoedigd,hopelijk kunnen jullie me helpen,bedankt bij voorbaat.Doei.

 

 

SAM_3774.JPG

SAM_3775.JPG

Link to comment
Share on other sites

Zie ook staan ... Bescherm 3 apparaten met je abbonnement    2 van 3 apparaten zijn beschermd   Rechts zie je dan drie puntjes staan,als je daar op klikt en kiest apparaten beschermen lees je het volgende  .....My Kaspersky is niet volledig functioneel. Zorg dat je hebt geautoriseerd om toegang tot alle functies te krijgen.

Dit autoriseren lukt me ook niet,heeft dit misschien met zelfde probleem te maken aub ...

Link to comment
Share on other sites

update gedaan hoor,bedankt, zie nog steeds staan 2 van 3 apparaten beschermd

 

Ik heb zojuist een betaling gedaan via website van mijn bank,normaal zie je dan de bescherming van Kaspersky verschijnen,nu niet en dit is HEEL verontrustend,en nu ?

Bedankt bij voorbaat.

rudy.

 

 

Link to comment
Share on other sites

google chrome versie 119.0.6045.124      64 bit

 

nogmaals dikke sorry aub ben een leek hoe in Godsnaam vind ik het versienummer van de Kaspersky browser extensie  ...

onderaan op taakbalk zie je icoon van kaspersky,zal ook screenshot bijvoegen ..

SAM_3776.JPG

Link to comment
Share on other sites

@Slowlearn Geen sorry hoor , wij helpen graag. 🙂


Uw Chrome  versie  119.0.6045.124  is up-to-date 👍

  • Het Kaspersky icoon bevindt zich idd in de taalbalk onderaan in uw Chrome browser
  • Ik had over het  "Kaspersky Protection" icoon in de menubalk bovenaan in uw Chrome browser.
Spoiler

k_chrome_extension.thumb.jpg.4c4f5e0242fc2b88c8b85f7deb8ca5e1.jpg

Kan u even nakijken of de "Kaspersky Protection" geinstalleerd is uw Chrome browser,
volg hiervoor de onderstaande link naar de Chrome Web Store aub :
https://chrome.google.com/webstore/detail/kaspersky-protection/ahkjpbeeocnddjkakilopmfdlnjdpcdm

Daar zal "Toev. aan Chrome" of "Verwijderen uit Chrome" verschijnen

Spoiler

k_chrome_extension_02.jpg.647f63f9f203ad2e79b2d95845958ee2.jpg

U kan ook het URL van uw bank instelling nakijken of toevoegen in Safe Money.

Spoiler

k_safe_money.thumb.jpg.391b19e0b4b00645916cd11b52813172.jpg

Om uw extensies te raadplegen ga in Chrome naar URL :

chrome://extensions

Zie ook hoe extensies installeren:

https://support.kaspersky.com/common/start/12782

 

Link to comment
Share on other sites

hartelijk dank voor hulp,heel dankbaar,zal zeggen wat ik deed ... als antwoord op uw vraag...

Kaspersky protection er staat VERWIJDEREN uit chrome,dus geinstalleerd!!

Dan via blad  Kaspersky Premium        Privacy    rechts staat veilig bankieren,pictogram van slot (gesloten)

staat vraagteken er  op geklikt(rechts boven van veilig bankieren),dan zie ik

houd je betalingen prive,op OK gedrukt,zie door deze handeling op het eerste gezicht geen wijzigingen

klikte dan op Websites bekijken,dan zie ik,zie bijgevoegde foto,wat verder doen   ...

op deze lijst staat o.a. xxxxxxxxx ,belangrijk want vroeger ging ik naar deze bank en kreeg bescherming van kaspersky,nu NIET meer,daar moet blijkbaar iets gewijzigd woren,hoor het wel he.

Via extensies bovenaan heb ik Kaspersky Protection toevoegd,zie nu icoon van Kaspersky bovenaan op menubalk,dus dat ok.

je vroeg ook dit te doen,maar voorlopig begrijp ik het niet,namelijk ......

Om uw extensies te raadplegen ga in Chrome naar URL :

chrome://extensions

Zie ook hoe extensies installeren:

https://support.kaspersky.com/common/start/12782

is in het engels,begrijp dat niet genoeg,vandaar ...

Nogmaals hartelijk dank,beetje bij beetje met uw hulp komt het wel goed

rudy.

 

 

Edited by Berny
Persoonlijke info verwijderd
Link to comment
Share on other sites

@Slowlearn Hallo,

16 hours ago, Slowlearn said:

Om uw extensies te raadplegen ga in Chrome naar URL : chrome://extensions

Kopieer en plak [chrome://extensions] in het adresbalk van Chrome
 

Spoiler

chrome_extensions.thumb.jpg.9edb0da25191d2b92702a57e24b619b4.jpg

 

16 hours ago, Slowlearn said:

is in het engels

Deze Kaspersky FAQ bevat gewoon de uitleg hoe je de extentie in uw browser kan toevoegen

Spoiler

k_chrome_extension_03.thumb.jpg.d03112a26e1d96410f962abf020f18b7.jpg

Verschijnt nu de groene boord rond uw browser ???


green_border.thumb.jpg.c37e205d62d837c826e1003c60c451a7.jpg

Link to comment
Share on other sites

hallo plakte dit in adresbalk namelijk  chrome://extensions ging naar de chrome webstore rechtsboven staan drie puntjes,vertikaal,als ik er op druk zie je staan;mijn extensies en thema's,dan zie je staan Kaspersky Protection(zie foto) zoals je ziet is het reeds geinstalleerd,want rechts staat verwijderen,maar die groene boord zoals je vroeg sinds verlengen van abonnement nooit meer terug gezien,ook niet van mijn bank pffff

 

Link to comment
Share on other sites

Zit juist te denken,of daar oorsprong niet ligt van al die miserie mijn abonnement bij KASPERSKY liep normaal tot eind december en noemde Kaspersky Total Security.Paar dagen geleden besloot ik toch nu al mijn abonnement voor twee jaar te verlengen,en kreeg het voorstel om een ander abonnement te nemen,i.p.v. te verlengen,namelijk Kaspersky PREMIUM,met duidelijk meer opties voor dezelfde prijs of daaromtrent,uiteraard wegens nog betere bescherming ging ik in op hun voorstel.Zou het niet kunnen dat er daardoor een belangenconflict ontstond,en slechts drie van mijn apparaten beschermd zijn,mijn pc(desktop) dus niet.

Blijf ook zelf zoeken,als ik onderaan op taakbalk op icoon van Kaspersky druk zie ik tabblad van Kaspersky PREMIUM staan,uiterst links helemaal onderin staat te lezen mijn emailadres met er onder mededeling abonnement actief;uiterst rechts staan drie puntjes vertikaal, als ik daar op druk,kies ik dan voor optie apparaten beheren,na gedrukt te hebben zie ik volgende mededeling... my Kaspersky is niet volledig functioneel,zorg dat je hebt geautoriseerd om toegang tot alle functies te krijgen,ok als ik dan druk op woordje geautoriseerd moet ik mijn wachtwoord invullen van mijn account,gedaan,dan zie ik staan ....Bescherm je apparaten met apps uit dit abonnement,als ik dan op knop Downloaden druk krijg ik via mijn map downloads op mijn pc     startup.exe,moet ik dat openen en instructies volgen aub,geen idee of dat wel moet,kan er niets van pffff     v

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Slowlearn

31 minutes ago, Slowlearn said:

als ik dan op knop Downloaden druk krijg ik via mijn map downloads op mijn pc  startup.exe

Uw mag  bestand "startup.exe" donwnloaden en uitvoeren, de installatie zal in twee stappen gebeuren met een reboot tussenin.  Gelieve na het herstarten even te wachten dit terwijl de installatie verder verloopt in de achtergrond, eens de installatie voltooid is zal u hierover genotifieerd  worden. Gelieve hierna een update van de database uit te voeren.
Zorg er aub voor om alle openstaande applicaties af te sluiten voordat u deze procedure uitvoert.

Link to comment
Share on other sites

Hey,deed alles wat je zei,ging vlot,het installeren,was heel hoopvol gestemd,maar .... alles bleef hetzelfde,lees my kaspersky niet volledig functioneel,zorg dat je geautoriseerd bent,en dan moet je die "startup.exe" doen als oplossing,juist gedaan dat installeren,maar alles hetzelfde want lees dat er maar twee van de betaalde drie apparaten beschermd zijn,zie bijgevoegde foto,dus terug naar af. Wil je ook zeggen als ik deze tekst typ dat kader WEL omkaderd is met groene lijn,binnen dit forum.Deed juist als test een betaling via mijn bank en had GEEN bescherming van Kaspersky.Nogmaals bedankt voor alle hulp,heel dankbaar voor,hoop dat ook mijn pc zal beschermd worden,wat kunnen we nog meer doen,zo vreemd .....

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...