Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. TomTaylor

Rootkitsuche KAV 19.0.0.1088(a)

Ja. "C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 19.0.0\avp.com" start scan_qscan /i9 Pause Neu -> Textdokument -> Benennen in "xxx.bat" -> Über Kontextmenü "Öffnen" -> Text einfügen mit "Pause" (allein in neuer Zeile!) -> Speichern.
  3. ton KSC doit avoir la seconde clé... clic droit sur "Serveur d'administration" > propriétés > clés KES10-SP2-MR2 (10.3.0.10010) est dispo il faut le plugin adapté à tes versions de programmes pour correctement les gérer : clic droit sur "Serveur d'administration" > propriétés > avancé > plugins
  4. Nikolay Arinchev

KSC - How to check if private fix has been applied

Do you think we can mark that topic as solved? Thank you!
  5. Nikolay Arinchev

Private fix pf3169 vs pf3064

Please evaluate support help by using "Rating" option! Thank you!
  6. Hi, Thank you for that info! Is it possible to install KES locally?
  7. Really?! It's still happening on my end, I have to open up Edge every time, still waiting for a permanent fix.
  8. Mustafa.ch

KES Compatibality with KSC

bundle of thanks
  9. Добрый день. При обновлении баз, которое выполняется раз в два дня, часть баз не обновляется. В настройках обновлений я так и не смогла найти ответ на свой вопрос - каким образом настроить полное обновление и по какой причине не выполняется полное обновление баз.
  10. tophe59380

Problème licence et accès distance

En fait je n'avais pas prêté attention mais je crois que le problème vient de là, j'ai 2 fichiers de licences : Kaspersky endpoint security for businness - Advanced - Kaspersky security for WS and FS et Kaspersky endpoint security for businness - Advanced - security center Les deux licences ayant le même nombre de machines en restrictions Laquelle dois-je diffuser sur les postes possédant l'agent ?
  11. remko.de.koning

OK, found it in the last column. I looks like I am missing quite a few. Will deploy those manually.
  12. Добрый день, а что делать в случае такой ошибки?
  13. tophe59380

Protection non active

J'ai désinstallé l'appli puis je l'ai ré-installé je n'ai plus le message
  14. myousufhk

Thank you for the reply. You can mark this as resolved.
  15. Nikolay Arinchev

Hi, To do so you can use report about KL program versions. Thank you!
  16. Nikolay Arinchev

Hi, These are both cumulative patches and both of them includes USB pop-up fix. Thank you!
  17. Today
  18. Nikolay Arinchev

KES Compatibality with KSC

Yes, you theoretically can use the latest network agent version with older KSC, but it`s not recommended to do so. Please use the same version or update KSC to the most recent version.
  19. У меня до установки core4 тоже были сработки....... пока 2 дня их нет, хотя они были не так часто...
  20. KSWS 10.1.0.622 + Cumulative critical fix product core 2. Срабатывает на некоторые XML и pdf. Попробую запросить Core4...
  21. Nikolay Arinchev

KSCM8 Events on SBS 2011

Hi, Please create a request to http://companyaccount.kaspersky.com and attach kseinfocollector logs to it. Please tell us the number of that request. Thank you!
  22. Здравствуйте, Уточните, пожалуйста, пробовали ли вы добавлять исполняемые файлы в "Исключения и доверенная зона"? Спасибо!
  23. aehrlich

Pulse Secure client setup error

Had similar problems. IIRC it is sufficient to disable Kaspersky Self-Defence for the software installation time; when Pulse has been installed you can turn Self-Defence back on.
  24. tophe59380

Problème licence et accès distance

Dans les propriétés de la licence => Appareils : je ne vois pour l'instant que 2 postes. Ce sont les postes sur lesquels la clef a bien été diffusée je suppose ? Le serveur pousse la clef sur les postes dès qu'il détecte qu'ils sont connectés ? Pour la fonction de télémaintenance, oui je clique sur "se connecter à l'appareil" => "Accès en commun au bureau de l'utilisateur" Je viens de désinstaller puis de réinstaller sur un poste test à distance KES10.3.0.6294 + agent 10.5.1781 => le poste apparait avec toutes les coches vertes, je parvens à lancer des tâches (analyse antivirus, mise à jour des bases) à distance mais toujours le même message pour la télémaintenance. De quels plugins parles-tu ? je dois les installer sur les clients ? le serveur ? le poste depuis lequel j'utilise la console d'administration ?
  25. Обычный уровень(не 500) трассировок будет достаточен - https://support.kaspersky.ru/9323 Спасибо!
  1. Load more activity
  • Newsletter

Want to keep up to date with all our latest news and information?

Sign Up

Important Information

We use cookies to make your experience of our websites better. By using and further navigating this website you accept this. Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on more information.