Jump to content
Sjoeii

Kaspersky Virus Hunt

Recommended Posts

Ikke niet :P

Is ook verkapte Facebook promo om nog meer mensen lid te laten worden van deze privacy schendende moloch ... maar das een ander verhaal :)

Je zult zien dat er steeds meer activiteiten via Facebook zullen gaan lopen

Je zult zien dat er steeds meer activiteiten via Facebook zullen gaan lopen

Jah, ik weet het :( Voor mij zijn bedrijven die aan dit soort dingen meedoen (Kapsersky nu dus ook) echt bedrijven die hun ziel aan de duivel verkopen ... bij wijze van spreken dan eh? ;)

Maar ja, ben natuurlijk als groot anti-facebook fan wel bevooroordeeld :P Valt me zeker tegen van Kaspersky dat ze in zee gaan met iets wat zó privacyschendend is als facebook :(

Jah, ik weet het :( Voor mij zijn bedrijven die aan dit soort dingen meedoen (Kapsersky nu dus ook) echt bedrijven die hun ziel aan de duivel verkopen ... bij wijze van spreken dan eh? ;)

Maar ja, ben natuurlijk als groot anti-facebook fan wel bevooroordeeld :P Valt me zeker tegen van Kaspersky dat ze in zee gaan met iets wat zó privacyschendend is als facebook :(

Volledig akkoord. Ga zeker geen account openen met Facebook, dat is vragen om problemen !

Daar ben ik het volledig mee eens.

Ik vraag mij ook af of Kaspersky niet beter nieuwe versies in vreemde talen (zoals nederlands) eerder kan uitbrengen i.p.v. tijd te spenderen aan spelletjes bouwen.

Dat wordt core-business genoemd.

Rob.

Je slaat de spijker op zijn kop!!! :ay:

Daar ben ik het volledig mee eens.

Ik vraag mij ook af of Kaspersky niet beter nieuwe versies in vreemde talen (zoals nederlands) eerder kan uitbrengen i.p.v. tijd te spenderen aan spelletjes bouwen.

Dat wordt core-business genoemd.

Rob.

Zit wat in.

Echter heb ik zo maar het idee dat ze voor beide zaken externe bureaus inschakelen en dat het dus beide onafhankelijk is van elkaar

Dat doet (mocht het al zo zijn, het was nooit zo) niets af aan alle terechte opmerkingen.

KL Benelux was dit jaar wel erg traag met het vertalen, en het lijkt mij duidelijk dat (de meeste) klanten zonder allerlei onzin kunnen.

Kom er net achter dat je ook mee kan doen zonder Facebook account! :)

Alleen jammer dat je dan niet mee kan dingen naar de hoofdprijs? :(

Nee, je kan dan alleen kortingen winnen op Kapsersky producten. Waar je dus zéker wat aan hebt als je bv al KIS2012 hebt en dan korting wint voor KAV2012? :blink:

Gewone dood ordinaire koppelverkoop dit dus.

En okay, Kaspersky zelf zal met de persoons gegevens goed omgaan. Maar indirect doen ze gewoon mee aan iets wat totaal niet goed met persoons gegevens omgaat.

Jammer voor Kapersky, maar ik ben het hier voor de volle 100% mee eens!

Zou je niet moeten willen als INTERNETBEVEILIGER...

• Create New...

Important Information

We use cookies to make your experience of our websites better. By using and further navigating this website you accept this. Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on more information.