Jump to content
Sign in to follow this  
anthonyv78

Wanneer ik de trainer probeer te downloaden blockt Kaspersky deze

Recommended Posts

Heey iedereen,

Ik gebruik Kaspersky Internet Security voor een halfjaar nu en ben er zéér blij mee dat ik dit gekocht heb.

Maar nu heb ik het volgende probleem ; ik gebruik soms cheat-trainers voor sommige PC games te spelen en heb hierbij een probleem.

Wanneer ik de trainer probeer te downloaden blockt Kaspersky deze, ik heb de trainer al bij de trust sectie gezet, maar dit wilt niet helpen, want dan krijg ik een warning van WINRAR wanneer ik de trainer wil kopieren naar mijn bureaublad.

De warning gaat als volgt ; Warning, cannot execute file because it is broken.

Nu, ik weet dat deze file niet kapot is want ik heb de website waarvan ik de trainer heb gehaald al gecontacteerd en deze zeggen dat de trainer volledig werkt, zonder enig probleem.

Ik heb ook geprobeerd om Kaspersky anti-virus uit te schakelen, maar dit heeft hetzelfde effect.

Enige oplossing?

Ik weet dat ik deze site kan vertrouwen want ik heb al meerdere trainers hiervan gedownload en geprobeerd.

De site is www.cheathappens.com

Mvg

Heb je jouw settings op automatisch staan?

Settings --> general settings --> select action automatically

Als je deze uitzet dan mag je een keuze maken zodra je een cheat wilt draaien.

Misschien dat dat lukt.

Heeft ook deels te maken met de manier waarop cheathappens z'n trainers schrijft.

Kaspersky kan dat inderdaad zien als "gevaarlijk"

Dat is niet het geval maar het is blijkbaar lastig om kaspersky er 'langs' te laten werken

Sign in to follow this  

• Create New...

Important Information

We use cookies to make your experience of our websites better. By using and further navigating this website you accept this. Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on more information.