Jump to content

Recommended Posts

Toch is het wel jammer dat enige andere namen ( ik zal maar niet zeggen welke ... ;) ) inmiddels zelfs al retail versies in het Nederlands hebben.

Vooralsnog krijg ik geen vragen van klanten maar het zou toch wel lekker zijn als ik van kaspersky de nieuwste versies in het Nederlands kan installeren.

Al was het maar om het lage resource gebruik ;)

We wachten nu al ruim 2 maanden op de NL-versie. Deze topic heb ik al wel 20 keer aangeklikt in de hoop of verwachting dat de nieuwe NL-KIS beschikbaar zou zijn op http://www.kaspersky.com/kis_latest_versions. Niet dus!

Mijns inziens wordt het onderhand toch wel eens tijd dat Kaspersky inziet dat er ook Nederlandstalige klanten achter de pc zitten die gecharmeerd zijn van de voordelen van de nieuwe 2012 KIS.

Kan een van de moderators via de (in)formele kanalen eens navraag doen en/of iets meer zeggen over de komst van de NL-versie? Komt hij eigenlijk wel?

Volgens heel recente informatie zal KIS/KAV 2012 NL zo spoedig mogelijk vrijgegeven worden.

Mochten er vragen zijn, dan kan er steeds gebeld worden via de Supportlijn

of kan er ook een bericht aan de Support doorgestuurd worden.

Binnen het retail kanaal blijft het nog steeds angstvallig stil... :(

Heel erg zonde dit... meer en meer aanbieders geven extra boost aan hun 2012 lineup.

Ik wil kaspersky dolgraag trouw blijven ( ik wil gewoon niks anders voor m'n klanten ) maar het word wel steeds moeilijker...

Inderdaad "zonde" dat de vertaling van een GUI meer dan tien weken moet kosten.....

Gelukkig draait de Engelse versie nog steeds als een zonnetje !

Ik hoop/schat dat het nog maar een kwestie van dagen (i.p.v. weken) is voor de Nederlandse versie.

:cb_punk: :cb_punk:

Edited by meppie

Kan iemand overigens het onderschrift van dit topic wijzigen naar : hij is er nog niet !!

Rob.

Dat lijkt me een heel goed plan, Rob.

Zodra iemand als eerste constateert dat KIS-NL 2012 beschikbaar is voor downloaden, kan er op dit forum een nieuwe topic worden geplaatst met een toepasselijke juichende titel. :bp: :bp: :bp: :bp:

Geduld jongens en meisjes, geduld is een schone zaak.

Edited by Bobbyhs

Ik heb al besloten om helemaal geen NL versie te installeren, tegen de tijd dat 'hij' uit is is er al weer een nieuwe versie...en loop je weer achter.

Ik heb al besloten om helemaal geen NL versie te installeren, tegen de tijd dat 'hij' uit is is er al weer een nieuwe versie...en loop je weer achter.

Als dit het toekomstbeeld is van de NL-versie, dan denk ik dat er bij afloop van de licentieperiode een groot aantal mensen afscheid zal nemen van Kaspersky. Niet iedereen is even vaardig met de Engelse taal. De Kaspersky producten zijn al ingewikkeld genoeg om er gemakkelijk mee om te kunnen gaan; zelfs in je moedertaal. Jammer. :(

Ik weet niet of het een toekomstbeeld is, maar het duurd deze keer wel erg lang........en dat is idd geen goede zaak.

Ik ga ook maar eens richting Kaspersky schrijven. Want dit duurt wel heel erg lang zo, bijna 2 maanden?!

Ik ga ook maar eens richting Kaspersky schrijven. Want dit duurt wel heel erg lang zo, bijna 2 maanden?!

En alweer reactie terug: 24 Augustus is het zover :) Zie mijn nieuwe posting hierover.

Zo langzamerhand begin ik het op te vatten als minachting voor de nederlandse klanten.

Engels is voor mij geen probleem, maar Nederlands is toch mijn moedertaal.

Misschien moet ik toch eens gaan uitkijken naar een ander pakket, na afloop van de licentieperiode.

Rob.

Ps. Wanneer komt versie 2013?

Versie 2013 komt ergens eind Augustus volgend jaar.

Mijn software leverancier heeft de nieuwe versies inmiddels al !

Ik ga ze vandaag nog testen en zal een mirror opzetten indien nodig ;)

Ja, dat denk ik echt. Hoewel ik niet specifiek de nederlandse maar de nederlandstalige klanten bedoel.

Er is namelijk nog een optie : vertaal eerst alles en breng het product voor alle talen in één keer op de markt.

Maar het nederlandstalige gebied, Nederland en Vlaanderen, is zo klein dat zij altijd lang moeten wachten, gewoon achterin de rij staan.

Maar twee maanden nodig hebben om om de wijzigingen, want daar gaat het om, aan te brengen.....

Kijk voor de aardigheid eens naar Mozilla, Firefox en Thunderbird versie 6 in de nederlandse taal waren er meteen. Wat anderen wel kunnen, kan Kaspersky dus niet.

En dan kan ik als nederlander, met die reputatie, nog zeggen dat Firefox en Thunderbird gratis zijn. ;-)

Rob.

Het gaat hierbij niet zo zeer alleen om de vertaling zelf maar het is met name een marketing ding.

Zij bepalen wanneer zij marketing en commercieel gezien de tijd rijp vinden om de NL versie te lanceren. Wat hiervoor de parameters zijn weet ik eerlijk gezegd niet

• Create New...

Important Information

We use cookies to make your experience of our websites better. By using and further navigating this website you accept this. Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on more information.