Help - Search - Members
Full Version: KIS2010 blokt uTorrent
Kaspersky Lab Forum > Nederlands Gebruikersforum > Producten voor thuisgebruikers
Mercury007
Hallo,

Weet iemand misschien waarom KIS2010 uTorrent compleet afknijpt?
Sinds ik KIS2010 heb geïnstalleerd, kan uTorrent niet meer vrij uppen of downen.
Ook niet als ik de bescherming pauzeer....

Ik heb uTorrent al aangevinkt als veilig prog, de desbetreffende poort toegevoegd en het aangegeven IP toegevoegd.
NewsLeecher doet het, zonder ook maar één aanpassing, gewoon wel mad.gif

Hopelijk kan iemand mij hier mee verder helpen.
Tonky
Hi,

Als je het programma vertrouwt voeg het eens toe aan;
Instellingen>>Dreigingen en uitzonderingen>>Uitzonderingen>>Instellingen>>Vertrouwde programma’s>>Toevoegen.
Daar krijg je 4 opties, kijk zelf welke je nodig hebt.
Mercury007
Hé Tonky,

Helaas, deze optie heb ik reeds geprobeerd. Heb het prog de maximale vrijheid gegeven als in die optie mogelijk is.
Net ff gekeken naar de uTorrent activiteit... Downen is geen probleem, echter staat bij de uppers "DHT - niet toegestaan", "lokale peer-ontdekking - niet toegestaan" en "peer-uitwisseling - niet toegestaan" dash1.gif
Heb ook al op de site van uTorrent gezocht naar bekende conflicten met KIS, maar het lijkt er op dat ik één van de weinigen ben.

Toch bedankt voor de snelle reactie,
Verdere surgesties staan vrij!!
Tonky
Maak van die uppers meldingen eens een afbeelding.
Mercury007
Hopelijk is 't gelukt..
En zoals je ziet, ook het downen loopt niet meer geweldig
Tonky
Ik bedoel eigenlijk van deze melding;
DHT - niet toegestaan", "lokale peer-ontdekking - niet toegestaan" en "peer-uitwisseling - niet toegestaan
Mercury007
Zie onder in de gui van uTorrent, die meldingen staat in de info-balk "Trackers"
En bij iedere seed het zelfde..
Tonky
Ik heb nog eens zitten zoeken maar.....geen idee.
Ik gebruik het zelf ook niet dus...
Wissertje
Als je met je muis op het gele driehoekje gaat staan, zou je moeten zien wat het probleem is. Als je de utorrent settings de betreffende poort test wat voor melding krijg je dan?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.