Sjoei en tonky verplaats me niet meteen naar t vorige topic
Ik dacht ik begin een nieuwe topic over dit probleem, met een nieuwe kijk. Gezien de 736 versie van kis t probleem ook niet oplost.
Ik dacht t volgende, veel mensen hebben het rootkit scan probleem, maar niet iedereen. Wat hebben die mensen die t wel hebben gemeen?????? Iedereen die het probleem heeft vertel hier eens wat je nog meer op je pc/laptop hebt, wat van belang kan zijn mischien, op het rootkit scan gebeuren van kis/kav
Gebruik dit topic ook hiervoor!!!, en het andere topic om ??te klagen en hoe het komt en bla bla....
Ik heb dus het rootkit scan probleem, vanaf 74% duurt t heeeeeel lang> minimaal 5 uur, dan zet ik de boel uit, want meestal werk ik niet langer aan de pc.
Mijn computer......
Xp 2002 (sp3)
Dual core pentium processor 2.666 gh
mobo= compaQ
Nvidia gfrce 9400gt
Wat mischien nog meer van belang kan zijn
-Ik heb aardig wat zip en rar pakketjes
-Ook heb ik "heel veel kleine bestandjes" op mijn pc (duizenden muziek wave bestandjes van slechts enkele kbs),dit kan best van belang zijn want met kleine bestandjes een schijf vullen of met een paar grote (films games) bestanden is natuurlijk heel anders werken voor de scan.
-Verder gebruik ik wat poets programmas om de boel schoon te houden (ccleaner, active earase, en vooral jv16)
Affijn zover ff mijn dingen over en op mn pc.
Wie volgt
groetjes piet
Berichten die niet over DIT onderwerp gaan zijn/worden dus verwijderd!!