Kis 2010 staat nu een 4 uur aan een volledige scan te werken, en geeft aan nog 8 uur nodig te hebben.
Vanmorgen heb ik dit afgebroken, heb de instellingen door de wizzard laten herstellen, alleen de vakjes "scan alleen nieuwe en gewijzigde bestanden" en "gee middelen aan andere programma's" heb ik weer aangevinkt.
De cpu belasting varieert tussen 10 en 35%, maar toch een scantijd van 12 uur???
Is dit normaal? Na installatie, zo'n 14 dagen geleden heb ik al eens een volledige scan gedaan, volgens mij duurde deze niet zo lang (heb er toen niet echt op gelet) maar met de vorige versie van Kis duurde het veel korter.
Ook heb ik het gevoel dat bepaalde objecten meerder malen gescand worden, ik heb nu voor de zoveelste keer de melding gezien dat iets met wga met een wachtwoord beveiligd is.
GSI file
Aanvulling, volgens de rapporten heb ik 17 dagen geleden een volledige scan gedaan in 2.33 uur.
Kis blijft zo te zien hangen in C:\documents&settings op 24%, in een eindeloze loop worden steeds dezelfde bestanden gescand.