Help - Search - Members
Full Version: Kan Antivirus Securty 2010 niet installeren op Mac
Kaspersky Lab Forum > Nederlands Gebruikersforum > Producten voor thuisgebruikers
Werner Goetschalckx
Wat jammer, bij het installeren zegt hij dat het mislukt is op mijn iMac. Wat kan ik het beste doen, per telefoon zal dit een durre grap zijn en dit zie ik echter niet zitten. Het is wel betaald met visa.

Ik heb wel een activatiecode. Bij het installeren heb ik alles gedaan volgens de regels.
Tonky
Hi,

Heb je hier de Mac versie gekocht of heb je een 'gewone' versie op de Mac geïnstalleerd??
http://www.kaspersky.com/kaspersky-anti-virus-for-mac

Werner Goetschalckx
QUOTE(Tonky @ 16.10.2009 19:11) *
Hi,

Heb je hier de Mac versie gekocht of heb je een 'gewone' versie op de Mac geïnstalleerd??
http://www.kaspersky.com/kaspersky-anti-virus-for-mac

Voor de Mac gekocht, mijn besturing is Snow - Leopard 10.6.1,
Tonky
Ik kan je helaas niet helpen, ik heb geen Mac of Mac software... bt.gif
Sjoeii
Je kunt jouw vraag ook hier stellen, http://forum.kaspersky.com/index.php?showforum=78
Werner Goetschalckx
QUOTE(Tonky @ 16.10.2009 19:39) *
Ik kan je helaas niet helpen, ik heb geen Mac of Mac software... bt.gif

Ik heb echter geen vertrouwen meer in, ze verkopen dan software voor Mac en het je kan het niet installeren. Ik heb zonet een mail gestuurd voor terug betaling met al mijn gegevens. Geen goede reclaam voor Kaspersky.

Tonky
Je had natuurlijk ook eerst support kunnen benaderen...
saidd
Geen goede reclame ?
U wilt dus zeggen dat product niet goed is, Wat is er volgens u niet goed aan?

U maakt een melding van enkel dat installatie is mislukt en daarna trekt u conclusies dat product rommel is?
u geeft ook aan geen zin om support te raadplegen (duur), wat zou u zelf voorstellen dat u hiermee op de juiste manier geholpen wordt ?
u geeft ook aan "Bij het installeren heb ik alles gedaan volgens de regels" wat heeft u zoal gedaan ?
en als laatste vraag van mijn kant; kunt u een gedetailleerd informatie verstrekken per wanneer het mis gaat en wat is de foutmelding dat u krijgt ?

Gratis support: http://support.kaspersky.com/helpdesk.html
online faq: http://www.kaspersky.com/support/kavmac

Werner Goetschalckx
QUOTE(saidd @ 17.10.2009 20:08) *
Geen goede reclame ?
U wilt dus zeggen dat product niet goed is, Wat is er volgens u niet goed aan?

U maakt een melding van enkel dat installatie is mislukt en daarna trekt u conclusies dat product rommel is?
u geeft ook aan geen zin om support te raadplegen (duur), wat zou u zelf voorstellen dat u hiermee op de juiste manier geholpen wordt ?
u geeft ook aan "Bij het installeren heb ik alles gedaan volgens de regels" wat heeft u zoal gedaan ?
en als laatste vraag van mijn kant; kunt u een gedetailleerd informatie verstrekken per wanneer het mis gaat en wat is de foutmelding dat u krijgt ?

Gratis support: http://support.kaspersky.com/helpdesk.html
online faq: http://www.kaspersky.com/support/kavmac

Om even heel duidelijk te zijn, ik beweer niet dat dit rommel is, dat verzin je zelf. Ik heb per mail contact genomen met mijn probleem duidelijk uitgelegd wat er scheelde. Er is tot een oplossing gekomen dat er de geld terug garantie met akkoort tot stand is gebracht, hoe zou je zelf zijn als je software koopt dat je niet krijgt geinstalleerd. Wat ik zoal heb gedaan is gewoon de instructies gevolgd voor volgens de mail die was toegestuurt met de activatiecode. Maar als de software op het laatste moment aangeeft dat de installatie is mislukt kan ik ook niets aan doen he, ben ook Merlijn den tovenaar niet. Ik kreeg geen foutmelding, bij de laatse stap van instal gaf het aan, mislukt. Thans heeft mijn zus ook een securiety van 2010 op haar laptop dat perfect draait op Windows Vista. En bij mijn was het t.ov. bij mijn iMac. Messchien zit er ergens een fout in het installatie bestand voor Mac.
saidd
wat ik in mijn bericht duidelijk wou maken is dat u enkel een melding maakt dat u zich aan de installatie regels hebt gehouden en het lukt niet, wat u precies gedaan hebt, bent u wellicht vanuit gegaan dat iedereen over uw schouder mee aan het kijken was. daarna komt een suggestie naar voren dat u nergens zin in hebt en dat het aan het product moet liggen. excuses om het volgend; maar om tot zo'n uitspraak te komen, denk ik eerst dat eea voldoende beargumeerd moet worden. Ik wil u alleen helpen. maar ik kan niet niets met uw melding. normaal zou ik het laten voor wat het is en zeker omdat u uw geld terug garantie inwerking hebt gezet niet op uw melding gereageerd hebben.

wat ik met u wil afspreken, is dat ik samen met u naar het probleem gaan kijken en als het gelukt is en product naar tevredenheid functioneert, is dat u een rectificatie gaat plaatsen in vet gedrukt letters ?

wat vindt u zelf van ?

Trouwens; de installatie lees ik in de handleiding dat deze door admin account uitgevoerd dient te worden.
kijk hier: http://support.kaspersky.com/kavmac/install?qid=208280698
Werner Goetschalckx
QUOTE(saidd @ 18.10.2009 16:07) *
wat ik in mijn bericht duidelijk wou maken is dat u enkel een melding maakt dat u zich aan de installatie regels hebt gehouden en het lukt niet, wat u precies gedaan hebt, bent u wellicht vanuit gegaan dat iedereen over uw schouder mee aan het kijken was. daarna komt een suggestie naar voren dat u nergens zin in hebt en dat het aan het product moet liggen. excuses om het volgend; maar om tot zo'n uitspraak te komen, denk ik eerst dat eea voldoende beargumeerd moet worden. Ik wil u alleen helpen. maar ik kan niet niets met uw melding. normaal zou ik het laten voor wat het is en zeker omdat u uw geld terug garantie inwerking hebt gezet niet op uw melding gereageerd hebben.

wat ik met u wil afspreken, is dat ik samen met u naar het probleem gaan kijken en als het gelukt is en product naar tevredenheid functioneert, is dat u een rectificatie gaat plaatsen in vet gedrukt letters ?

wat vindt u zelf van ?

Trouwens; de installatie lees ik in de handleiding dat deze door admin account uitgevoerd dient te worden.
kijk hier: http://support.kaspersky.com/kavmac/install?qid=208280698

Oke ik wil proberen om het terug te installeren volgens de instelling in de link van dit forum i.p.v. op install daarvoor op aangepast te proberen, maar haal eerst even de oude virusscanner van ClamXav eraf.
Werner Goetschalckx
QUOTE(Werner Goetschalckx @ 18.10.2009 16:46) *
Oke ik wil proberen om het terug te installeren volgens de instelling in de link van dit forum i.p.v. op install daarvoor op aangepast te proberen, maar haal eerst even de oude virusscanner van ClamXav eraf.

Mijn exuus, heb het nu gedaan volgens de handleiding en heb zodus niet installeren maar aangepast gedaan, en gelukt de activatiecode werkte nog. En ben nu een full scan aan het doen zodat mijn externe schijf ook wordt gecontroleerd. Ik laar u zeker nog iets weten via het forum vandaag. Nogmaals mijn exuus.
saidd
fantastisch, wat een team werk !! b_grins.png

PS: iets om rekening mee te houden; als u uw aankoopgeld terug hebt gestort, dan gaat de code binnen 14 dagen geblokkeerd worden.
ik weet nu niet in tot hoeverre de status hiervan is.

maar dit is om aan te geven dat als code niet meer werkt, dan weet u alvast hoe het kan komen.
Tonky
QUOTE(saidd @ 18.10.2009 19:40) *
fantastisch, wat een team werk !! b_grins.png

PS: iets om rekening mee te houden; als u uw aankoopgeld terug hebt gestort, dan gaat de code binnen 14 dagen geblokkeerd worden.
ik weet nu niet in tot hoeverre de status hiervan is.

maar dit is om aan te geven dat als code niet meer werkt, dan weet u alvast hoe het kan komen.

Als je het annuleren van je order ongedaan wilt maken laat het dan hier vandaag nog even weten, dan zet ik het in gang.
Werner Goetschalckx
QUOTE(Tonky @ 18.10.2009 20:30) *
Als je het annuleren van je order ongedaan wilt maken laat het dan hier vandaag nog even weten, dan zet ik het in gang.

Tot mijn spijt wil ik mijn order toch anuleren, er blijven problemen opduiken zoals, Kaspersky ondersteund niet de 64 bits modus enkel de 32 bits omdat mijn programmas sneller zijn onder 64 bits modes en dit ook ondersteund. En het scannen duurt eeuwen lang, uren aan een stuk en blijft maar op 1% staan en dan naar een uur of 4 onderbreekt hij onverwachts zijn scanactiviteiten.

saidd
mocht het u nog interesseren, dan kan ik voor u verder kijken wat de oorzaak hiervan is.
soortgelijk problemen doen zich vaak voor als een incompatible AV driver in het systeem nog gestart is.

zijn alle onderdelen van ClamXav verwijdert ?
Werner Goetschalckx
QUOTE(saidd @ 19.10.2009 10:08) *
mocht het u nog interesseren, dan kan ik voor u verder kijken wat de oorzaak hiervan is.
soortgelijk problemen doen zich vaak voor als een incompatible AV driver in het systeem nog gestart is.

zijn alle onderdelen van ClamXav verwijdert ?

Alles verwijderd de caches en preferences en dergelijke compleet ter controle nagezien. En zeker weten dat er niets achter is gebleven.

Echter ik stop ermee en doe gewoon beroep op de geld garantie, zoals ik al per mail heb ontvangen, en van de rest wil ik zeker niet moelijk doen.

saidd
even om terug te komen op dit topic.
64-bit Kernel Boot Mode is geen basis functunaliteit van Snow Leopard. het is zoiets als hacken.
standaard start het OS in 32-bit mode.
Planning is dat medio December een Critical Fix uitgebracht gaat worden dat x64 toch ondersteunt wordt.
Werner Goetschalckx
QUOTE(saidd @ 21.10.2009 14:58) *
even om terug te komen op dit topic.
64-bit Kernel Boot Mode is geen basis functunaliteit van Snow Leopard. het is zoiets als hacken.
standaard start het OS in 32-bit mode.
Planning is dat medio December een Critical Fix uitgebracht gaat worden dat x64 toch ondersteunt wordt.

Thans bij mijn ondersteund hji het al en is hij al afgesteld op 64 bits kernel, dit kan al op meerdere manieren gebeuren. Heel simpel !!

http://seiryu.home.comcast.net/~seiryu/six...urswitcher.html

moppentappers
Restitutie geld sowieso alleen wanneer het product in gebreke is, ik denk niet dat dat het geval is omdat Kaspersky A. niet me mogelijkheid heeft gekregen om het probleem op te lossen en het feit dat de omgeving waarin het product moet werken niet bepaald standaard is. Dat is hetzelfde als van een (normale) optische muis verwachten dat ie werkt op een glasplaat. Sowieso is het volgens mij mogelijk om een trial te installeren, het is altijd slim om deze uit te proberen voor er wordt overgegaan tot aanschaf.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.