Help - Search - Members
Full Version: problemen met weergave site
Kaspersky Lab Forum > Nederlands Gebruikersforum > Producten voor thuisgebruikers
cassiecas
Op internet onderhoud ik de site www.handmadecards.nl
Deze site is ontwikkeld in sitebuilder. Daarnaast werk ik met Internet Explorer 7.0
Deze site heeft een galerij 'ideeen'. Via de optie bovenaan de pagina opent er een lijstje met categorien. Daarna door een categorie te selecteren worden er voorbeeldkaarten getoond.

Probleem
Sinds de installatie van Kaspersky Internet Security 2010 krijg ik op mijn site in plaats van de voorbeeldkaarten een 'verminkt' scherm met de volgende html-code

<td width="100%" height="157px" style="background-image: url(images/top3.jpg?template=zsk-04&colorScheme=blue&

Op het moment dat ik Kaspersky uitzet, is het probleem opgelost en functioneert die optie op mijn goed.

Vraag
Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Dank je wel alvast voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,
Cassandra
Wissertje
Hoi Cassandra,

Ik heb ook KIS2010 en heb geen enkel probleem met de pagina weergave. Ik heb het alleen getest met IE8 en FF3.5.3. Dacht eerst misschien dat je anti-banner aan had staan, maar ook dan ondervind ik geen enkel probleem. smile.gif

Heb je al een keer geprobeerd om IE te resetten naar de standaard instellingen? Extra > Internetopties > Geavanceerd en dan onderaan. Dit wil soms nog wel eens helpen.

Andere optie is om KIS2010 te herstellen. Misschien is het niet helemaal goed gegaan.
cassiecas
Hallo Wissertje,

Dank je wel voor je snelle reactie.
Ik heb je beide suggesties geprobeerd, maar het probleem blijft.

Heb je nog andere ideeen?

Groet,
Cassandra
Sjoeii
heb je ouderlijk toezicht en / of anti banner aan staan?
cassiecas
Hallo,

Dank voor je tip. Maar ik heb beide opties uitstaan.

Nog andere suggesties?

Dank je wel alvast.

Met vriendelijke groet,
Cassandra
Tonky
Zou het probleem misschien IE 7 zijn?
Heb je IE 8 al getest?

Of ga eens naar:
Instellingen>>Web AV>>Instellingen>>Extra>>Instellingen>>Uitzonderingen.
En voeg de pagina toe: http://www.handmadecards.nl/*
cassiecas
Hallo Tonky,

Dank je wel voor je reactie. Maar ook dat helpt niet.

Ik heb overigens op een andere PC met IE 7 gisteren ook Kaspersky geinstalleerd. Daar werkt de hele site wel goed.
Op mijn PC is het nog steeds zo: eerst Kaspersky beveiliging uitzetten en dan werkt de site goed.

Ik heb nu een bijlage toegevoegd met een schermprint om te laten zien wat er gebeurd als ik de bescherming Kaspersky aan heb staan.

Heb je of anderen nog andere ideeen?

Met vriendelijke groet,
Cassandra
Tonky
Ik ben bang dat je het probleem op jou pc moet zoeken.

Plaats eens een GSI log, misschien geeft dat meer duidelijkheid.

Informatie over, en hoe je een GSI log maakt en plaatst vindt je hier:
http://forum.kaspersky.com/index.php?showtopic=102340
cassiecas
Hallo Tonky,

Ik zat me te bedenken of het ook mogelijk is Kaspersky volledig te de-installeren en dan opnieuw te installeren zonder dat ik mijn licentie kwijt raak.
Is dat mogelijk? Ook als je een licentie via free.kaspersky.nl met een volledige activatiecode heb.
Als dat kan, probeer ik dat eerst en als dan nog het probleem voortduurt, ga ik daarna met jouw tip van de GSI-log aan de slag.

Met vriendelijke groet,
Cassandra
Tonky
Ja dat kan maar… als je de activatiecode nog hebt kunt je gewoon opnieuw activeren.
Of als je die niet meer hebt maar wel je card code kan ik je activatiecode opzoeken.

Ik zou het dan anders doen en wel op deze manier;

Om te beginnen;
1) Download KAVremover.zip
2) Pak het uit in een map op je bureaublad.
3) (Dubbel) klik op het bestand KAVremover10.exe
4) Type de code die je ziet in het invoerveld, en klik op Remove.
5) Nadat KAVremover zijn werk gedaan heeft, herstart de computer, en KIS/KAV is verwijderd.
6) Dan installeer je KIS/KAV weer.
NL-Ilker
bij de deinstallatie vanuit het applicatiebeheer van windows kan je voor aangepast kiezen en zodoende de activatie data behouden.
Tonky
Dat klopt helemaal, maar bij problemen is de remover een betere optie (bv restanten van vorige versies)
En opnieuw activeren is geen probleem.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.