Help - Search - Members
Full Version: invoegtoepassing "filterBHO class" veroorzaakt systeemcrash
Kaspersky Lab Forum > Nederlands Gebruikersforum > Producten voor thuisgebruikers
Orka
De "Internet Explorer (8)" invoegtoepasing "filterBHO class", versie 9.0.0.464, veroorzaakt (bij mij) een systeemcrash. Dit heb ik kunnen vaststellen door de verschillende invoegtoepassingen uit te schakelen.

Bijvoorbeeld als ik "Total Commander" download van de site http://www.techspot.com/downloads/301-total-commander.html . Nadat ik vervolgens IE afluit 'bevriest' de computer compleet en dat alleen aan/uitknop biedt nog een oplossing.
Vervolgens is deze boodschap weer verschenen in mijn logboek:
"Vastgelopen toepassing: iexplore.exe, versie: 8.0.6001.18702, vastgelopen module: mshtml.dll, versie: 8.0.6001.18812, vastgelopen op: 0x000da44c."

Heeft iemand misschien een vergelijkbare situatie gehad? Ik heb besturingsysteem Windows-XP.
Henk
Tonky
Hi,

In Windows 7 heb ik geen last van, TC gedowload en IE afgesloten zonder problemen.
Ook bij zoeken kom ik alleen jou probleem tegen...
Orka
Hoi Tonky,
De meeste gerbuikers zullen nog niet over Windows 7 beschikken, lijkt me zo....., Tonky je bent dus een bevoorrecht persoon!
Dan zal het de combinatie Windows XP en Internet Explorer 8 zijn, denk ik.
met vriendelijke groet,
Henk
Tonky
Ik denk eerder dat het een probleem bij jou is met het e.o.a., anders zouden meer mensen daar last van hebben.
En zoek maar eens in google, jij bent de enige...

Ik heb het ook nog even getest met XP SP3, ook geen probleem...
Orka
Wie kan me zeggen wat de invoegtoepasing "filterBHO class" doet, zodat ik nog gerichter kan zoeken, want met deze invoegtoepassing uitgeschakeld heb ik immers geen problemen?
Henk
Tonky
Die toepassing zorgt hier voor: http://www.kaspersky.com/test/aphish_h
Dus het controleren van sites.
Orka
QUOTE(Tonky @ 26.09.2009 16:18) *
Die toepassing zorgt hier voor: http://www.kaspersky.com/test/aphish_h
Dus het controleren van sites.

Tonky dank voor de informatie.
Ik heb vervolgens SmartScreen uitgeschakeld om te kijken of dat soms conflicteerd met "filterBHO class" echter zonder resultaat.
Ik zou eigenlijk een programmaatje moeten hebben waarbinnen je IE 8 opstart en dat de conflicten opspoort.
Ik ga gewoon verder met zoeken ... icon20.gif
Orka
Het is de "pop-up blokering" instelling als onderdeel van de "Beveiligingsinstellingen" van IE8 die schijnbaar conflicteerd met de invoegtoepasing "filterBHO class". Als ik de "pop-up blokkering" uit zet is het probleem van de 'systeemcrash" eveneens verholpen!

Wat me nu verward is dat je ook nog een "pop-up blokkering" bij Privicy instellingen hebt en dat die dan aangevinkt is.

Vraag aan Tonky (of iemand anders) is of je de situatie met Windows-XP ook kunt na bootsen?
Henk
Orka
QUOTE(Orka @ 26.09.2009 17:55) *
Het is de "pop-up blokering" instelling als onderdeel van de "Beveiligingsinstellingen" van IE8 die schijnbaar conflicteerd met de invoegtoepasing "filterBHO class". Als ik de "pop-up blokkering" uit zet is het probleem van de 'systeemcrash" eveneens verholpen!

Wat me nu verward is dat je ook nog een "pop-up blokkering" bij Privicy instellingen hebt en dat die dan aangevinkt is.

Vraag aan Tonky (of iemand anders) is of je de situatie met Windows-XP ook kunt na bootsen?
Henk

Sorry, maar bovenstaand bericht kun je als ongeschreven beschouwen, het systeem crashed weer, ook met de pop-up blokkering uit.
Henk
Tonky
Het zal toch een kwestie zijn van proberen.......of een herinstallatie van IE 8 zou het probleem ook kunnen oplossen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.