Help - Search - Members
Full Version: Kaspersky Security for Ultra Portables
Kaspersky Lab Forum > Nederlands Gebruikersforum > Producten voor thuisgebruikers
Mona7865
Ik heb op dit ogenblik de Amerikaanse proefversie van Kaspersky Security for Ultra Portables geïnstalleerd op een HP Compaq Mini 730, waarover ik zeer tevreden ben. Ik had dit beveiligingsprogramma dan ook graag aangeschaft.
Blijkbaar is dit niet te verkrijgen via de officiële verdeler van Kaspersky voor de Benelux (het is althans niet te vinden op de website). Op een email naar Kaspersky Benelux met deze vraag kreeg ik als antwoord een standaard email waarvan ik hieromtrent niets wijzer ben geworden.

Nu had ik heel graag willen weten of er wel degelijk een Nederlandstalige versie van bestaat en zo ja, waar ik dit kan aankopen en downloaden.
Zoniet, is het toegelaten om dan de Engelse (Amerikaanse?) versie aan te kopen via de US- website.

Alvast hartelijk bedankt.

Mona.
Tonky
Hi,

Ik heb ernaar geïnformeerd hoe e.e.a. in elkaar zit.
Maar vond wel een NL versie op de .com site.

http://www.kaspersky.com/kis_for_ultra_portables_download

Op het moment dat ik meer weet hoor je van mij.
Mona7865
Dank u. De proefversie geldt nog voor 25 dagen dus ik wacht het nog eventjes af dan.

Met vriendelijke groeten,

Mona.
Mona7865
Tonky, ik heb net een mailtje ontvangen vanwege de officiële verdeler van Kaspersky voor de Benelux : " ... Helaas hebben wij nog geen ultra portable versie in het Nederlands beschikbaar. Zodra dit echter wel gelanceerd wordt zal dit breed gecommuniceerd worden. Daarnaast kan ik u ook dus geen concrete datum hiervan geven, daar wij dit intern ook nog niet weten. ..."

Ik vermoed (en hoop) dat de mogelijkheid dan bestaat om de Engelse/Amerikaanse versie aan te schaffen?

Dit is echt wel een aanrader voor een netbook : "light on resources" en heel gebruiksvriendelijk; hier mag best wat meer reclame rond gemaakt worden. smile.gif

Mona.
Tonky
Vergeet dat verhaal maar even. smile.gif
Hier kun je zoals aangegeven de NL versie downloaden.
http://www.kaspersky.com/kis_for_ultra_portables_download

Die komt ook nog op de NL site maar ik wacht nog op antwoord of en zo ja wanneer die versie ook te bestellen is via de NL site.
Maar bestellen via de USA site kan altijd, je installeert dan de NL versie en activeert die met de gekochte code.

Maar als je nog even geduld hebt tot ik meer zekerheid heb.

Wel kun je alvast de NL probeer versie installeren.
Mona7865
Nogmaals heel erg bedankt voor de moeite.

Ik wacht in ieder geval tot ik van u "groen licht" krijg vooraleer de definitieve versie te downloaden en aan te kopen.

Nog een prettige avond.

Groetjes,

Mona.
Tonky
Zodra ik meer nieuws heb hoor (zie) je het hier. smile.gif
Tonky
Het is op dit moment nog erg onzeker of dat in de nabije toekomst via de Benelux shop te bestellen is.
Dus als je het wilt gebruiken, download de NL versie en koopt het via de USA site.
Mona7865
Ik val in herhaling maar weerom heel erg bedankt.

Ik ga het in ieder geval definitief installeren op de HP Mini; tot nu toe nog geen enkel probleem of conflict gehad met andere beveiligingsprogramma's (MBAM Paid, Winpatrol Pro en Spywareblaster).
Tonky
Graag gedaan. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.