Op dit moment alleen nog via de .com site.
http://www.kaspersky.com/productupdates
Wissertje
7.09.2009 23:20
Kijk dat is nog eens service door het hier te melden. Bedankt Tonky. Wat ik me zo afvraag, is er ook ergens een beschrijving wat er veranderd/verbeterd is?
Wissertje
7.09.2009 23:28
Dankje.
Graag gedaan.
Haha
Ik had deze niet meer verwacht. Zeker niet nu er druk getest wordt met alweer een nieuwe verbeterde versie
Fijn

Gaan we mee testen !
luckytrebor
9.09.2009 08:28
Op de Engelse site staat dat deze versie over de vorige heen geïnstalleerd moet worden. Moet ik dan eerst KIS uitzetten of gewoon installeren terwijl KIS actief is?
Vast bedankt voor het advies
Rob
Eerst uitschakelen, dan installeren.
Hij staat erop en werkt perfecto
Mooi.
luckytrebor
10.09.2009 00:16
QUOTE(Tonky @ 9.09.2009 09:37)

Eerst uitschakelen, dan installeren.
Ok ,
staat er op. Ben benieuwd hoe deze versie het doet.
Bedankt Tonky.
Ik heb deze versie gedownload en geinstalleerd, maar kan hem niet activeren.
Mijn licensie is voor 3 pc's en geldig tot mei volgend jaar, toen ik de licensie kocht was KIS7.0 de laatste versie.
Upgraden van 7 naar 8 en naar 2009 was geen probleem.
Nu beweert het programma dat deze licentie voor een ander produkt is, ook een op de site opgehaalde key kan niet geactiveerd worden, momenteel draai ik hem dus op een proflicensie van een maand.
Kan ik 2010 niet gebruiken met een licensie die nog driekwart jaar geldig is????
Hi,
Als je mij per PM je ordernummer van de bestelling of je e-mailadres kunt geven duik ik er even in.
Jij ook...
Probleem opgelost, Tonky bedankt voor de razendsnelle service!
Graag gedaan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.