Help - Search - Members
Full Version: HomeSeer en Kaspersky
Kaspersky Lab Forum > Nederlands Gebruikersforum > Producten voor thuisgebruikers
SoWhat345
Hallo,
Ik probeer een Domotica (huis automatisering) systeem op te zetten dit bestaat uit de volgende onderdelen:
m_ITX board met Atom330 processor
Windows XP Pro SP3 met Internet Explorer 8
HomeSeer 2.3.0.19 (domotica regelprogramma)
Kaspersky 9.0.0.463b

Het HomeSeer programma maakt gebruik van local intranet m.b.v. Internet Explorer om gegevens te laten zien en instellingen te kunnen wijzigen.

Tenminste zo zou het moeten werken, sommige pagina’s op het local intranet kan ik niet openen (bijv http://localhost/conf ) ik krijg geen foutmelding maar er gebeurd gewoon niks, als ik kaspersky in ‘pause protection’ zet werkt alles wel gewoon.

ik heb het Homeseer programma al de ‘trusted’ status gegeven maar dat helpt ook niet.

Wie kan mij hiermee helpen?

Tonky
Hi,

Dat zal toch een beetje testen worden, ik ben bang dat er weinigen met Domotica werken.
Maar heb je alle 4 optie gebruikt?
En bij de firewall>>Netwerk is dat Local of Trusted?
SoWhat345
QUOTE(Tonky @ 29.08.2009 15:48) *
Hi,

Dat zal toch een beetje testen worden, ik ben bang dat er weinigen met Domotica werken.
Maar heb je alle 4 optie gebruikt?
En bij de firewall>>Netwerk is dat Local of Trusted?

Hallo Tonky,
Bedankt voor de snelle respons, maar ik weet niet precies wat je bedoelt met je antwoord.
Als ik kijk bij Firewall, Filtering rules, dan heeft HomeSeer programma de trusted status en een groen vinkje bij 'any network activity' voor Trusted Networks & Local networks & Public networks

Ben ook nog druk aan het zoeken, en vond iemand die sortgelijke problemen had en die sprak over een phissing fliter als mogelijke boosdoener, maar wat ik me daarbij moet voorstellen????

Groeten, Peet
SoWhat345
Als ik bij Online Security >> Anti-Phishing >> Web Anti-Virus deze optie geheel uitschakel (alle andere opties daarbinnen werken niet) kan ik de alle pagina's op het 'local intranet' wel bereiken.

Dus het heeft inderdaad wel iets met Phishing te maken, maar hoe ik nu kan zorgen dat die pagina's niet als gevaarlijk beschouwd worden???
Tonky
Ik neem aan dat alle 4 opties duidelijk is?
En om verder tegaan met de pagina's.
voeg ze hier eens toe:
Instellingen>>Web anti-virus>>Instellingen>>HTTP verkeer....aanvinken>>Selecteer>>Toevoegen.
Heb je meer adresssen die hetzelfde beginnen kun je ook een * gebruiken achter het basis adres.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.