Help - Search - Members
Full Version: Verschillen KIS en KSOS
Kaspersky Lab Forum > Nederlands Gebruikersforum > Zakelijke Oplossingen
moppentappers
Graag zou ik weten wat de voordelen/nadelen zijn van KSOS t.o.v van KIS.
Momenteel hebben wij gewoon op elke computer KIS 2010 staan. Gezien het feit dat KSOS voor 5 computers 199 euro kost en KIS 89,95 ben ik toch wel heel benieuwd wat voor voordeel ik bij dat pakket zou moeten verwachten. Zoals ik het nu zie betaal ik voor centraal management 109,05 euro.
saidd
QUOTE(moppentappers @ 20.08.2009 00:32) *
Graag zou ik weten wat de voordelen/nadelen zijn van KSOS t.o.v van KIS.
Momenteel hebben wij gewoon op elke computer KIS 2010 staan. Gezien het feit dat KSOS voor 5 computers 199 euro kost en KIS 89,95 ben ik toch wel heel benieuwd wat voor voordeel ik bij dat pakket zou moeten verwachten. Zoals ik het nu zie betaal ik voor centraal management 109,05 euro.

Zoals u wellicht bekend mee bent doen wij onderscheid maken in consumentenproducten en zakelijkproducten.
Consumentenproducten zijn ontwikkeld voor thuis Pc's, namelijk PC dat rechtstreeks verbinding hebben met Internet of in een klein LAN (niet complex Netwerk zitten) o.a zonder centraal server(s). Consumentenproducten is enkel en alleen werkstationsbecherming.
meer details:
http://www.kaspersky.nl/nl/homeuser

Zakelijkproducten waar KSOS [Kaspersky Small Office Security] ondervalt zijn bedoelt voor een zakelijk doeleinden, met name zeer geschikt voor een Netwerken waar een File Server onderdeel van geheel maakt. beschermingscomponenten zijn gebaseerd op Netwerk gebruik om u moeiteloos gelegenheid te geven om te kunnen bladeren tussen onderlinge systemen.

Om een simple schets te maken, omdat kaspersky Intnet Security o.a krachtige Firewall functinaliteiten heeft. is dat wanneer je een Kaspersky Internet Security op een Netwerk gaat gebruiken de kans groot als men niet exact weet welke beschermingscomponenten, protocollen en poorten gebruikt worden, dat men ander PC bijvoorbeeld niet kan benaderen of een eigen programma wat speciaal is ontworpen een bepaalde activiteiten maar half werkt. uiteindelijk kan men dit wel wekend krijgen uiteraard, maar is voor deze toepassinging Kaspersky internet security niet aan te raden.

Integendeel van dit voorgaande dient men zakelijkproduct te kiezen.

help mij kiezen, klik hier: http://www.kaspersky.nl/nl/small_office_security
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.