Hey,
Ik heb eens een klein vraagje ik heb al een enige tijd dit virus Heur:Trojan-Downloader.Win32.Generic 2x in Quarantaine staan en sinds ik deze heb en op internet ga surfen krijg ik tegenwoordig zo van die verveellende pop-ups en weet nu niet of het wegens dit virus komt ?
Heb zelf dit Virus geprobeerd op te zoeken via viruslist maar daar kan ie hem niet vinden.
Heb het ook al enkele keren verzonden naar KAL via mijn KIS2010 maar die konden er ook geen virus in vinden.
Hopenlijk dat jullie me hier mee zouden kunnen helpen.
johan270181
16.08.2009 18:49
QUOTE(Kenyan @ 16.08.2009 12:57)

Hey,
Ik heb eens een klein vraagje ik heb al een enige tijd dit virus Heur:Trojan-Downloader.Win32.Generic 2x in Quarantaine staan en sinds ik deze heb en op internet ga surfen krijg ik tegenwoordig zo van die verveellende pop-ups en weet nu niet of het wegens dit virus komt ?
Heb zelf dit Virus geprobeerd op te zoeken via viruslist maar daar kan ie hem niet vinden.
Heb het ook al enkele keren verzonden naar KAL via mijn KIS2010 maar die konden er ook geen virus in vinden.
Hopenlijk dat jullie me hier mee zouden kunnen helpen.
zal je van de popup een foto willen maken en hier plaatsen?dan kan ik zien wat voor popup het is en meschien kan ik je dan verder helpen.gr johan270181
Een screenshot zal zeker helpen. In jouw GSI is niets bijzonders te vinden.
Je zou deze kunnen update maar dat zal niet jouw huidige probleem oplossen.
=> Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) PCI-E Gigabit Ethernet NIC: Nieuwe updates beschikbaar
Download het nieuwe stuurprogramma (driver)
Met die Pop-up bedoel ik enkel als ik op internet aan het surfen ben weet niet of het iets met het virus te maken heeft ?
En als ik die pop-up sluit komt ie telkens weer terug soms is het een andere.
Pop-up blokkering instelling staat hoog privacy instelling staat normaal en toch krijg ik nog pop-ups wat ik voor heen niet kreeg.
En het geenne wat hier onder is te vinden is het geenne wat er nu momenteel in men Quarantaine te vinden is van men KIS2010 .
Status: Gedetecteerd (gebeurtenissen: 1)
8/08/2009 14:54:42 Gedetecteerd netwerkaanval Intrusion.Win.MSSQL.worm.Helkern 61.189.153.251
Status: In quarantaine (gebeurtenissen: 2)
6/08/2009 23:10:34 In quarantaine virus HEUR:Trojan-Downloader.Win32.Generic C:\System Volume Information\_restore{B94276B1-A47E-4255-922F-135821DEE5F4}\RP140\A0029273.exe
6/08/2009 23:29:27 In quarantaine virus HEUR:Trojan-Downloader.Win32.Generic C:\WINDOWS\system32\win7a.exe
Hoop dat jullie me hiermede kunnen helpen
Trouwens hoe nemen jullie een pic.screen van KIS heb al enkele keren op pic.screen geduwd en werkt niet k bij sommige dingen werkt ie dan wel maar dat is dan weer bij games weet momenteel dus nog niet hoe jullie dit doen met KIS.
Ik weet niet hoe goed jouw Engels is, maar wellicht dat dit helpt?
http://forum.kaspersky.com/index.php?showt...mp;#entry324334
k thx Sjoeii blijkbaar niet al te erg zo lang het maar in men quarantaine blijft staan, dat ik vermoedelijk heb gelezen dan is er mogenlijk niet veel aan de hand ?
Hi,
Die eerste staat in je systeemherstel, en zou je een herstelpunt terug zetten loop je kans dat je die weer terug krijgt.
Waarschijnlijk is die wel verwijderd door Kaspersky maar voorkomen is beter dan genezen.
Dus schakel systeemherstel uit, herstart je pc en schakel systeemherstel weer in.
Je bent dan wel al je herstelpunten kwijt, dus denk daar wel aan.
6/08/2009 23:10:34 In quarantaine virus HEUR:Trojan-Downloader.Win32.Generic C:\System Volume Information\_restore{B94276B1-A47E-4255-922F-135821DEE5F4}\RP140\A0029273.exe
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.