Schanulleke
14.08.2009 10:26
Geacht forum,
Sinds kort KIS 2010 geinstalleerd,na KIS 2009 te hebben gebruikt.Loopt prima;alleen valt me op ,dat bij "Regels voor een programma"de classificatie ontbreekt.Bij KIS 2009 gebruikte ik die cijfers nog wel eens om een programma in te delen in b.v. vertrouwd of beperkt.Komen die getallen er nog een keer?
Of klopt er bij mij iets niet?
Schanulleke
29.08.2009 13:40
Geacht forum,
Weet iemand al een antwoord?
Hi,
Bij mij staat er ook niets, en ik zou ook niet weten wat er bij vorige versies stond, ik heb er nooit naar gekeken.
Wat was zo bijzonder aan dat je dat nu nodig hebt? En wat maakte het handig bij het indelen?
Schanulleke
31.08.2009 01:37
Hoi Tonky,
Kaspersky deelt automatisch de programma's in volgens Vertrouwd en Beperkt etc.
Het viel mij in de vorige versie op ,dat bepaalde programma's van b.v. Microsoft werden ingedeeld bij Vertrouwd;terwijl bij de classificatie dan (wat ik me kan herinneren..) "potentieel gevaarlijk" of "hoogst gevaarlijk"programma stond (met b.v. het getal 60 of hoger )De classificatie ging van 0 tot 100. Ik veranderde de status dan van "vertrouwd"naar b.v "beperkt".
Snap je 't ? Het was voor mij een extra "handvat " om programma's in te delen.
Je zou via het beta forum kunnen informeren over hoe en wat.
Ik zou er geen antwoord op kunnen geven of het nog terugkomt.
http://forum.kaspersky.com/index.php?showforum=16
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.