Help - Search - Members
Full Version: spamknop in windows mail
Kaspersky Lab Forum > Nederlands Gebruikersforum > Producten voor thuisgebruikers
gharrvy
Heb kis2010 geinstalleerd,maar ben nu de knoppen spam en geen spam in windows mail kwijt. kan me herinneren dit ook bij kis 2009 meegeaakt te hebben maar
ik weet de oplossing niet meer, kan hem ook niet terugvinden. Wie weet het (nog)?
Sjoeii
Ik gebruik windows mail niet, maar volgens mij zijn er geen spam knoppen voor windows mail
gharrvy
gaat om windows mail, standaard geleverd bij vista, dus niet windows live mail. heb de knoppen bij kis 2009 wel gehad,
maar installatie van 2010 ben ik ze dus kwijt.
Sjoeii
Ik zie het.
Hoe goed is jouw engels? Hier is een oplossing
http://support.kaspersky.com/kis2010/antispam?qid=208280265
gharrvy
Had ik al geprobeerd, maar helpt ook niet. nu maar eens een request naar de helpdesk gestuurd, dus afwachten maar
Sjoeii
yep
Laat je weten als het gelukt is?
gharrvy
na een aantal adviezen zoals verwijderen van treathfire, mbam en het uitschakelen van windows defender, het updaten van kis en het sturen van de nodige schermprintjes blijft het nu al 2 weken
angstig stil. wel kreeg ik vandaag een uitnodiging voor een enquete over de tevredenheid over de helpdesk. echter nog steeds geen spamknoppen te zien, ook een update naar 9.0.0.463 mocht niet baten. dash1.gif
ik vrees dat ik maar moet leven zonder deze knoppen, tenzij iemand nog een idee heeft.
Wissertje
Heb je al geprobeerd om KIS2010 al een keer volledig te verwijderen en opnieuw te installeren?
gharrvy
pas een keer of 4, zelfs met de revo uninstaller
Wissertje
Vervelend probleem. Helaas weet ik het dan ook niet. Sorry.

Edit: Zit net naar je sig te kijken en zie staan dat je vista (sp3) draait. Maar neem aan dat dit sp2 moet zijn. wink.gif
gharrvy
QUOTE(Wissertje @ 10.08.2009 21:58) *
Vervelend probleem. Helaas weet ik het dan ook niet. Sorry.
Edit: Zit net naar je sig te kijken en zie staan dat je vista (sp3) draait. Maar neem aan dat dit sp2 moet zijn. wink.gif

Aangepast rolleyes.gif (had ook net weeer een pc met xp sp3 geherinstalleerd, haal ze allemaal door elkaar)

overigens wordt de meeste spam er wel uitgehaald door KIS, alleen het aanmerken van berichten als spam als ze door kis niet herkend worden is lastiger
Wissertje
Wat je dan eventueel zou kunnen doen is het adres wat je wilt aanmerken als spam handmatig in KIS invoeren, totdat je een herinstallatie moet doen.
gharrvy
dat doe ik ook wel, maar zo'n knop was erg handig cool.gif
Wissertje
Zit net te denken. Toevallig gisteren een goed verwijder programma gevonden in Vista manager. Deze verwijderd eerst je software waarna je het hele register kan scannen of er nog ergens sporen van zijn. Probeer die eens. Je moet dan Smart Uninstaller hebben. Vista manager mag je 15 dagen proberen.

gharrvy
dat doet revo ook, als je kiest voor geavanceerd verwijderen wordt eerst de bij het programma horende deinstallatieproces uitgevoerd, daarna een erg uitgebreide registerscan en nog even een scan van je schijf naar
achtergebleven bestanden/diretories. en het is nog gratis ook. (we blijven hollanders, hé)
Wissertje
Zeg toch niet dat je hem moet kopen? Je zou het gewoon kunnen proberen. Iets wat ik met Revo niet compleet weg kreeg, lukte wel met Smart Uninstaller. Misschien heb je wel geluk, wie weet.
doctest
QUOTE(gharrvy @ 8.07.2009 21:55) *
Heb kis2010 geinstalleerd,maar ben nu de knoppen spam en geen spam in windows mail kwijt. kan me herinneren dit ook bij kis 2009 meegeaakt te hebben maar
ik weet de oplossing niet meer, kan hem ook niet terugvinden. Wie weet het (nog)?

hier net Vista laptop voorzien van KIS... inderdaad .. geen spamknoppen... vervelend !
gharrvy
QUOTE(doctest @ 29.08.2009 17:49) *
hier net Vista laptop voorzien van KIS... inderdaad .. geen spamknoppen... vervelend !

net even vista manager (post 14) geprobeerd, kis opnieuw geinstalleerd maar nog steeds een spam/antispam knoppen. ook support kaspersky (zie post 7) laat niets meer van zich horen, zelfs geen berichtje van: wij weten het ook niet.
Iemand? (heb meer vertrouwen in het forum dan in de helpdesk rolleyes.gif
Tonky
Je zou dit eens kunnen proberen;

http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208280265
gharrvy
QUOTE(Tonky @ 29.08.2009 21:22) *
Je zou dit eens kunnen proberen;

http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208280265

heb ik al gedaan, zie post 4 en 5, werkt niet
Tonky
Sorry ik had niet alles gelezen. unsure.gif
gharrvy
heb nu van mijn baas office 2007 enterprise gekregen voor persoonlijk gebruik (gratis) bravo.gif blijkbaar gaan we dat binnenkort op de zaak gebruiken, kunnen we thuis oefenen (scheelt weer in opleidingskosten) wat staat er in outlook wel: de knoppen Spam en Geen spam, die in windows mail nog steeds niet te zien zijn. voorlopig houd ik het maar bij outlook rolleyes.gif tongue.gif
Tonky
Doe ik al jaren.... cool.gif
gharrvy
vista maar weer eens opnieuw geinstalleerd, uiteraard ook kis en zie: ineens weer de knoppen spam en geen spam in windows mail. is vista opnieuw installeren dan de remedi? vindt dat wel erg drastisch
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.