IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> wisselende download snelheid?
asap
post 26.04.2012 21:28
Post #1

Newbie
*

Group: Members

Wie kan me helpen. ik heb pas Kapersky pure geinstalleerd, en nu valt me op dat mijn downloadsnelheid heel erg varieerd.Als ik via speedtest mijn download snelheid test dan springt ie van 38 Mb naar 400 of 140 of 300 enz.v dus heel erg wisselend. De ene keer krijg ik een download snelheid in beeld van 90 Mb(gemiddeld) dan weer 108 of zelfs 38 Mb Als ik de kapersky bescherming pauzeer is het probleem opgelost. Dan gaat de meter rustig omhoog en blijft ie op een waarde stil staan. zodra ingeschakeld gaat de wijzer alle kanten op en geeft uiteindelijk een gemiddelde waarde Ik heb een internetverbinding van Upc met een snelheid van 120 Mb. ik test de downloadsnelheid ook met de speedtest van Upc en daar heb ik het zelfde probleem. Hopelijk kan iemand mij helpen.alvast bedankt
Go to the top of the page

+Quote Post
Berny
post 27.04.2012 00:38
Post #2

Forum Elite

Group: Moderators

QUOTE(asap @ 26.04.2012 19:28) *
speedtest

Hello,

Speedtest in combinatie met Kaspersky geeft een verkeerd resultaat van de downloadsnelheid aan.

De bestanden die u binnenhaalt op uw systeem
worden in blokken gesplitst en gefilterd in de lokale Proxy van Kaspersky.
Deze blokken worden gecontroleerd op malware en vervolgens verzonden naar de browser (lokaal).

Uiteraard gebeurt het versturen van de lokale blokken naar de browser sneller
dan ze rechtstreeks te downloaden van het net, en dat is de reden waarom Speedtests dit niet duidelijk registreren.

Wanneer Kaspersky igeschakeld is, dan zal het resultaat van om het even welke Speedtest verkeerd zijn.
Een juiste manier om de donwnloadsnelheid te testen is een groot bestand binnenhalen met Kaspersky
ingeschakeld en daarna hetzelfde bestand met Kaspersky uitgeschakeld. Hierbij zal u vaststellen
dat de downloadsnelheid in de beide gevallen ongeveer dezelfde zal zijn ...

This post has been edited by Berny: 3.05.2012 17:43
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

Lo-Fi Version Time is now: 20.08.2014 08:51