IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> Kaspersky verwijderen
46yamaha
post 27.12.2010 22:06
Post #1

Member
**

Group: Members

Hallo allemaal,

Binnen een paar dagen loopt mijn licentie af. Ik denk dat ik het dit keer niet verleng. Ik ben niet zo tevreden meer over dit produkt. Mijn pc is heel erg traag als ik online spellen doe, waardoor ik steeds moet afhaken. Op spigo. com zeggen ze dat dit wss aan kaspersky ligt, en ook enkele anderen met veel verstand van pc's hebben hiernaar gekeken voor mij.

Mijn vraag is nu: om kaspersky helemaal van mijn pc te verwijderen is daar een speciale removaltool voor? Of volstaat het om het alleen via configuratiescherm te verwijderen. Iemand vertelde me dat als ik op een ander produkt over wil gaan, het nodig is om windows opnieuw te installeren. Kaspersky zou teveel verweven zijn in het besturingssysteem?

Zelf heb ik er niet zoveel verstand van, graag jullie advies.

groetjes
Go to the top of the page

+Quote Post
46yamaha
post 27.12.2010 22:30
Post #2

Member
**

QUOTE(46yamaha @ 27.12.2010 21:06) *
Hallo allemaal,

Binnen een paar dagen loopt mijn licentie af. Ik denk dat ik het dit keer niet verleng. Ik ben niet zo tevreden meer over dit produkt. Mijn pc is heel erg traag als ik online spellen doe, waardoor ik steeds moet afhaken. Op spigo. com zeggen ze dat dit wss aan kaspersky ligt, en ook enkele anderen met veel verstand van pc's hebben hiernaar gekeken voor mij.

Mijn vraag is nu: om kaspersky helemaal van mijn pc te verwijderen is daar een speciale removaltool voor? Of volstaat het om het alleen via configuratiescherm te verwijderen. Iemand vertelde me dat als ik op een ander produkt over wil gaan, het nodig is om windows opnieuw te installeren. Kaspersky zou teveel verweven zijn in het besturingssysteem?

Zelf heb ik er niet zoveel verstand van, graag jullie advies.

http://www.getsysteminfo.com/read.php?file...d47882b8b37031d

groetjes

+Quote Post
meppie
post 28.12.2010 00:02
Post #3

Advanced Member I

From: Netherlands

Hi Yamaha,

het volledig verwijderen van een Kaspersky Lab product gaat het beste met de removaltool: http://support.kasperskyamericas.com/knowl...se-article/1464

In je GSI-rapport is te zien dat je o.a. gebruik maakt van Malwarebytes en Spybot Search en Destroy.
Mogelijk geven deze programma's conflicten met KIS, waardoor KIS niet meer zo lekker draait.
Vooral de versies welke bij opstarten van Windows worden gestart (o.a. te achterhalen middels Microsoft Defender en/of MSCONFIG) zorgen voor moeizaam draaien KIS.

b_punk.gif Good Luck b_punk.gif

--------------------

no pain; no gain...

+Quote Post
Berny
post 28.12.2010 01:02
Post #4

Forum Elite

Group: Moderators

QUOTE(46yamaha @ 27.12.2010 19:06) *
Mijn pc is heel erg traag als ik online spellen doe, waardoor ik steeds moet afhaken.

Hello

> Uw Kaspersky versie is niet up_to_date
> Maakt u gebruik van het Gaming Profile ?
> OnLine games gebruiken soms veel RAM
> Uw Hosts-files is gewijzigd, u zou de originele MS Hosts terug moeten opladen.

Dit zijn allemaal bijkomende elementen die een negatieve invloed hebben op uw systeem.

+Quote Post
46yamaha
post 28.12.2010 01:51
Post #5

Member
**

QUOTE(meppie @ 27.12.2010 23:02) *
Hi Yamaha,

het volledig verwijderen van een Kaspersky Lab product gaat het beste met de removaltool: http://support.kasperskyamericas.com/knowl...se-article/1464

In je GSI-rapport is te zien dat je o.a. gebruik maakt van Malwarebytes en Spybot Search en Destroy.
Mogelijk geven deze programma's conflicten met KIS, waardoor KIS niet meer zo lekker draait.
Vooral de versies welke bij opstarten van Windows worden gestart (o.a. te achterhalen middels Microsoft Defender en/of MSCONFIG) zorgen voor moeizaam draaien KIS.

b_punk.gif Good Luck b_punk.gif

Bedankt voor de tool alvast meppie.

De programma's malwarebytes en spybot staan volgens mij zo ingesteld dat ze niet automatisch mee opstarten.

+Quote Post
46yamaha
post 28.12.2010 01:54
Post #6

Member
**

QUOTE(Berny @ 28.12.2010 00:02) *
Hello

> Uw Kaspersky versie is niet up_to_date
> Maakt u gebruik van het Gaming Profile ?
> OnLine games gebruiken soms veel RAM
> Uw Hosts-files is gewijzigd, u zou de originele MS Hosts terug moeten opladen.

Dit zijn allemaal bijkomende elementen die een negatieve invloed hebben op uw systeem.

Gaming profile....dat ken ik niet. Is dat in te stellen via kaspersky?
Maakt de nieuwste versie veel verschil denk je? ik heb de download op mijn pc staan, maar nog niet geinstalleerd omdat ik wss toch niet bij kaspersky blijf.
Maar als iemand me kan vertellen hoe ik goed kan draaien met kis...graag. rolleyes.gif

This post has been edited by 46yamaha: 28.12.2010 01:57

+Quote Post
Berny
post 28.12.2010 11:29
Post #7

Forum Elite

QUOTE(46yamaha @ 27.12.2010 22:54) *
Gaming profile....

Betreffende "Gaming Profile" zie bijlage aub.
Hou er misschien ook rekening mee dat huidige software een redelijk performante hardware platform vereist,
en dit is ook zo voor gelijk welke sercurity suite of andere applicatie ...
Een XP OS is op vandaag intussen ook een beetje voorbijgestreeft ... enzv.

Attached File  kas_gaming.jpg ( 155,68K ) Number of downloads: 7

This post has been edited by Berny: 28.12.2010 11:39

+Quote Post
46yamaha
post 28.12.2010 17:38
Post #8

Member
**

Dank je berny, ik heb gekeken en alles stond daar al aangevinkt.
Schijnt uiteindelijk niet zoveel uit te maken, want updates gaat altijd gewoon door als ik online speel. blink.gif Vreemd

+Quote Post
Berny
post 28.12.2010 18:10
Post #9

Forum Elite

QUOTE(46yamaha @ 28.12.2010 14:38) *
Dank je berny,

Graag gedaan Yamaha
Ik denk dat de vetraging een beetje gevolg is van verschillende elementen.
Een andere security suite zou naar mijn mening geen groot verschil uitmaken ... unsure.gif

This post has been edited by Berny: 28.12.2010 20:21

+Quote Post
46yamaha
post 30.12.2010 02:39
Post #10

Member
**

QUOTE(Berny @ 28.12.2010 17:10) *
Graag gedaan Yamaha
Ik denk dat de vetraging een beetje gevolg is van verschillende elementen.
Een andere security suite zou naar mijn mening geen groot verschil uitmaken ... unsure.gif

Dat denk ik uiteindelijk ook niet Berny, heb vanmiddag nog even gebeld met kaspersky en mijn probleem voorgelegd.
Heb de tip gekregen om *spigo.com* bij vertrouwde websites toe te voegen zodat hij niet overmatig blijft scannen op die site. Ik moet zeggen dat het nu meer smoothly loopt. Kan zelfs chatten en spelen nu tegelijk op die site. Voorheen was dat niet mogelijk en moest ik opnieuw inloggen om verder te kunnen spelen.
Het gameprofiel maakt weinig uit bij zo een site heb ik begrepen.

Ga morgen mijn licentie maar weer voor een jaartje verlengen. Dank jullie wel voor lezen en adviseren.

This post has been edited by 46yamaha: 30.12.2010 02:42

+Quote Post
Berny
post 30.12.2010 11:58
Post #11

Forum Elite

QUOTE(46yamaha @ 29.12.2010 23:39) *
Ga morgen mijn licentie maar weer voor een jaartje verlengen.

Dank voor uw update en "Happy New Year" :-)

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

Lo-Fi Version Time is now: 25.10.2014 00:30